اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پایان مسابقات جام رمضان آرین شهر با قهرمانی تیم والیبال بانک کشاورزی

با قهرمانی تیم والیبال بانک کشاورزی و تیم فوتسال نوجوانان روستای دشت، مسابقات جام رمضان در آرین شهر به پایان رسید.

پایان مسابقات جام رمضان آرین شهر با قهرمانی تیم والیبال بانک کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در زندگی انسان امروز ورزش از موقعیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین برنامه‌ریزان مسائل ورزشی و نظریه‌پردازان مسائل اجتماعی و تربیتی از جاذبه‌های فنی و سرشار ورزش آگاه هستند.

مدیران ورزشی با برگزاری پرشور مسابقات ورزشی بخش مهمی از اوقات اقشار جامعه را پر می‌کنند تا بلکه بتوانند علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، بهترین وسیله رشد و تعالی را در سایه رضایت خاطر افراد جامعه فراهم کنند.

رئیس هیئت فوتبال آرین شهر در ارتباط با برگزاری مسابقات ورزشی در آرین شهر به خبرنگار فارس گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در ماه صیام شور و هیجانی را در میان ورزشکاران ایجاد می‌کند که در جای جای شهرها و روستاها این پدیده به چشم می‌خورد و در آرین شهر نیز به همین مناسبت مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال و والیبال برگزار می‌شود.

حسین جوانی با اشاره به حضور بیش از 20 تیم در مسابقات جام رمضان عنوان کرد: مسابقات جام رمضان فوتسال آرین شهر در دو رده سنی زیر 18 سال و بزرگسالان برگزار شد که بعد از رقابت‌های مقدماتی چهار تیم به مرحله نیم‌نهایی راه پیدا کردند.

کاپ قهرمانی فوتسال نوجوانان آرین شهر به تیم روستای دشت رسید

وی با بیان این‌که چهار تیم فوتسال نوجوانان، روستای دشت، رستوران مجید پلو، امید آرین‌شهر و فوتسال جلگه در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند، می‌افزاید: در بازی فینال مسابقات فوتسال نوجوانان جام رمضان دو تیم روستای دشت و رستوران مجید پلو به مصاف هم رفتند که تیم فوتسال روستای دشت با نتیجه 6 بر چهار تیم فوتسال رستوران مجید پلو را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت فوتبال آرین‌شهر با اشاره به کسب نایب قهرمانی تیم فوتسال رستوران مجید پلو در مسابقات فوتسال نوجوانان گفت: برای مشخص شدن رتبه سوم این دوره از مسابقات تیم‌های امید آرین شهر و فوتسال جلگه با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم آرین شهر با نتیجه چهار بر دو تیم فوتسال جلگه را از دور خارج کرد و عنوان سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم شهرداری آرین شهر قهرمان مسابقات فوتسال بزرگسالان جام رمضان شد

جوانی از حضور چهار تیم در مسابقات نهایی فوتسال بزرگسالان جام رمضان خبر داد و یادآور شد: در مسابقه فینال برای کسب قهرمانی فوتسال بزرگسالان دو تیم شهرداری آرین شهر و پوشاک یاسر به مصاف هم رفتند که تیم فوتسال شهرداری آرین شهر با نتیجه پر گل 12 بر 6 توانست تیم فوتسال پوشاک یاسر را از میان بردارد و بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

وی با بیان این‌که تیم فوتسال پوشاک یاسر مقام دوم مسابقات فوتسال بزرگسالان را کسب کرد، تصریح کرد: دو تیم فوتسال روستای دشت و روستای مهمویی برای کسب عنوان سومی مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم فوتسال روستای دشت با نتیجه 6 بر چهار تیم روستای مهمویی را مغلوب کرد و رتبه سوم را به دست آورد.

بانک کشاورزی قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان آرین شهر شد

مسئول نمایندگی ورزش آرین شهر در ارتباط با برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان آرین شهر می‌افزاید: از ابتدای ماه مبارک رمضان مسابقات والیبال با حضور تیم‌هایی از ادارات و روستاهای آرین شهر برگزار شد که بعد از رقابت‌های مقدماتی چهار تیم به دور پایانی صعود کردند.

اسماعیل قاسمی می‌گوید: در بازی فینال مسابقات والیبال جام رمضان آرین شهر دو تیم والیبال بانک کشاورزی و مبلمان آریا برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم بانک کشاورزی با نتیجه سه بر صفر تیم مبلمان آریا را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

وی با اشاره به کسب نایب قهرمانی تیم مبلمان آریا در مسابقات والیبال آرین شهر یادآور می‌شود: برای مشخص شدن تیم سوم این دوره از مسابقات تیم لاستیک غفاری با تیم روستای دشت به رقابت پرداختند که تیم لاستیک غفاری با نتیجه سه بر یک از سد تیم روستای دشت گذشت و سوم شد.

===============

گزارش از علیرضا چاجی

===============

انتهای پیام/69014/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول