اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال مازندران خبر داد

درخشش 3 فوتبالیست مازندرانی در چین

دبیر هیئت فوتبال مازندران از درخشش سه فوتبالیست جوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی در تورنمنت چین خبر داد.

درخشش 3 فوتبالیست مازندرانی در چین

حمید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در تورنمنت دو هفته‌ای که تیم ملی فوتبال جوانان در چین شرکت کرد، بازیکنان مازندرانی تیم ملی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به حضور مبین عزتی، آرش اسماعیلی و حسن داداشی به عنوان سه بازیکن مازندرانی در این تورنمنت ابراز داشت: کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان برای آمادگی و هماهنگی ملی پوشان به تورنمنت چین اعزام شدند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان فردا از چین به دوحه قطر و سپس از طریق دوحه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران می‌شود.

رسولی با اشاره به حضور دو هفته‌ای ملی پوشان در چین و انجام شش بازی دوستانه و تدارکاتی اظهار داشت: این تورنمنت تا حدودی می‌تواند در هماهنگی و موفقیت بازیکنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا موثر باشد.

وی در پایان افزود: پس از حضور بازیکنان تیم ملی جوانان به کشور از سه بازیکن مازندرانی به دلیل درخشش در تیم ملی با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول