اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

نمی‌گذاریم فتنه‌گران از پنجره دیگری وارد شوند

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نمی‌گذاریم فتنه‌گران از پنجره دیگری وارد شوند، گفت: شاخص‌های امنیتی استان همدان افزایش یافته است.

نمی‌گذاریم فتنه‌گران از پنجره دیگری وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه هر از چند گاهی در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای آزمایش با قبول مسئولیت پیش می‌آید اظهار داشت: گرفتن مسئولیت اگر با امید به خدا نباشد خطا است.

وی با اشاره به اینکه قبول مسئولیت باید در راستای ساختن آخرت باشد تصریح کرد: فرق بین یک فرد عادی با یک نفر با لباس خدمت در قیامت این است که از مسئول بیشتر سئوال پرسیده می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر قبول مسئولیت ما را به بهشت رهنمون نکند دیوانگی است و در جمهوری اسلامی مدیریت برای آخرت و بهشت پذیرفته می‌شود. 

وی با بیان اینکه در جابجایی فرماندهی در ایران نکته‌ای نهفته است ابراز داشت: در نظام اسلامی مدیران و فرماندهان آنقدر کفایت و لیاقت دارند که از تودیع آنها مردم ناراحت شده و جشن نمی‌گیرند و این یک ارزش است. 

رادان بیان داشت: مدیری که مردم و مسئولان از رفتن او ناراحت می‌شوند در دفاع از ارزش‌ها، قانون و مردم تلاش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایران هر چقدر خدمت سنگین‌تر و سخت‌تر باشد ثواب آن بیشتر است و برای خدمت نباید فرصت را از دست داد و آغوش را برای کار سخت باز کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نوع خدمت در نیروی انتظامی از جنس سخت و با استرس فراوان همراه است خاطرنشان کرد: اگر موضوع اجتماعی مدیریت نشود به زودی به مسئله امنیتی تبدیل شده و موضوع امنیتی به بحران تبدیل خواهد شد.

*مردم هیچ گاه جفای فتنه‌گران را فراموش نمی‌کنند

وی در ادامه به موضوع فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: خدا از سر تقصیرات فتنه‌گران نگذرد، برخی تلاش کردند که فتنه 88 را فراموش کنیم تا از پنجره دیگری با فتنه دیگری وارد شوند.

رادان افزود: مردم ایران هیچ گاه جفایی که در فتنه 88 شد را فراموش نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهیم که فتنه‌گران از پنجره دیگری دوباره وارد شوند. 

وی با بیان اینکه فتنه‌گران، مقوله انتخابات به عنوان یک موضوع اجتماعی، را به فتنه و بحران تبدیل کردند گفت: فتنه‌گران بعد از فتنه‌انگیزی از بالا به موضوع نگاه می‌کردند و هرگز موضوع فراموش نخواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه سردار معصوم‌بیگی از فرماندهانی بود که توانست شاخص‌ها را کسب کند تصریح کرد: عملکرد معصوم‌بیگی مثبت بوده و در همدان موفق به ارتقاء شاخص‌های امنیتی و اجتماعی شد. 

وی با اشاره به اینکه سردار روستایی هم در دوران خود در استان همدان عملکرد موفقی داشت ابراز داشت: روزی که سردار روستایی هم تودیع می‌شد مردم از رفتن او ناراحت بودند.

رادان اضافه کرد: اگر در ستاد کل ناجا مشکل نداشتیم معصوم‌بیگی را از همدان تودیع نمی‌کردیم اما به لحاظ مدیریت خوب وی برای افزایش و ارتقاء شاخص‌ها در جایی دیگر او را منتقل می‌کنیم.

وی اذعان کرد: معصوم‌بیگی از مدیرانی است که وقتی در جایی منصوب می‌شود مطمئن هستید که قانون را رعایت می‌کند و شاخص‌ها را به سرعت ارتقاء می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتخاب جانشین برای معصوم بیگی سخت است عنوان داشت: برای جانشینی معصوم‌بیگی افراد مختلفی را بررسی کردیم که در نهایت به سرهنگ مهدیان‌نسب رسیدیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مهدیان‌نسب نیز تجربه کار ستادی و سخت را دارد گفت: در دوره معصوم‌بیگی در استان همدان اتفاقات خوبی در حوزه امنیتی و اجتماعی رخ داد.

*همدان در میزان سرقت‌های بزرگ 6 درصد کاهش داشت

رادان ادامه داد: همدان از نادرترین استان‌هایی است که در سرقت‌های خرد با کاهش روبرو بوده و این در حالی است که در برخی دیگر از استان‌ها میزان سرقت‌ها افزایش یافته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه استان همدان در طول چهار ماه نخست سال جاری در میزان سرقت‌های بزرگ 6 درصد کاهش داشته افزود: قتل به میزان 50 درصد کاهش یافته و با افزایش شدید احساس امنیت در استان روبرو بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم امنیت موجود در استان همدان را باور دارند تصریح کرد: استان همدان موفق به کنترل تصادفات و متوفیان شده است.

وی ادامه داد: استان همدان یکی از استان‌هایی است که اگر ترافیک تردد مسافر و بار را در محورهای اصلی کنترل نکند، می‌تواند شاخص‌های ترافیکی کشور را جابجا کند.

رادان ابراز داشت: همدان یکی از استان‌هایی است که اگر ترافیک همدان کنترل نشود می‌تواند شاخص‌های ترافیکی کشور را جابجا کند.

وی افزود: در مدت چهار ماه سال جاری میزان متوفیان ناشی از تصادف 16 درصد کاهش داشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ما در مدیریت بازگشت به عقب نداریم ابراز داشت: مهدیان‌نسب باید ادامه‌دهنده راه معصوم‌بیگی باشد و تعامل با دیگر دستگاه‌ها را سرلوحه کار قرار دهد.

وی افزود: فرمانده جدید باید رابطه تنگاتنگ با خانواده شهدا و جانبازان، بسیج، مردم و نیروهای انتظامی داشته باشد.

رادان ادامه داد: داشتن روحیه بسیجی‌گری، برخورداری از فرهنگ عاشورایی و ایجاد انضباط کاری سه راهکار لازم در نیروی انتظامی است.

وی افزود: فرمانده جدید باید ناامنی شدیدی برای گردن‌کشان، قانون‌شکنان و متخلفان ایجاد کند و با انجام اقدامات ویژه‌، امنیت عمومی را در سطح استان بالا برد.

در پایان این مراسم از زحمات سردار مهدی معصوم‌بیگی تقدیر شد و سرهنگ حاجی‌محمد مهدیان‌نسب با جایگاه سرتیپی به عنوان فرمانده انتظامی استان همدان منصوب شد.

انتهای پیام/89019/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول