اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

دیدار با خانواده شهدای خبرنگار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از دیدار با خانواده شهدای خبرنگار این استان به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد.

دیدار با خانواده شهدای خبرنگار در چهارمحال و بختیاری

حسین گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مراسم تجلیل از خبرنگاران استان در روز بیست و سوم مردادماه جاری برگزار می‎‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های روز خبرنگار، افزود: تجلیل از خبرنگاران فعال استان، تجلیل از برگزیدگان جشنواره مطبوعات، دیدار با خانواده‌های شهدای خبرنگار و پیشکسوت استان از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

گنجی نحوه انعکاس مطالبات مردم را عامل اصلی تمایز بین رسانه‌های استان دانست و گفت: تمامی رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها و هفته‌نامه‌های استان عملکرد خوبی دارند، تنها تفاوت آنها در محتوای موضوعاتی است که به عنوان دغدغه مردم به آن پرداخته می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری فضای مطبوعات چهارمحال و بختیاری را یک فضای رقابتی سالم برشمرد و افزود: وفاق و همبستگی بین رسانه‌های استان قابل توجه است.

وی از خبرگزاری فارس به عنوان یکی از فعال‌ترین خبرگزاری استان نام برد و گفت: خبرنگاران این خبرگزاری با حضوری جدی در جلسات و نشست‌ها همواره در پی پیگیری مطالبات مردمی بوده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/68006/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول