اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

خبرنگاران پاسدار صیانت از مرزهای عقیدتی و ارزش‌های دینی هستند

استاندار خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پاسدار صیانت از مرزهای عقیدتی و ارزش‌های دینی و ملی هستند.

خبرنگاران پاسدار صیانت از مرزهای عقیدتی و ارزش‌های دینی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در پیامی فرارسیدن 17 مرداد را به خبرنگاران خراسان‌رضوی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 17 مرداد، فرصت مغتنم تجلیل و تقدیر از صاحبان اندیشه و قلم و جهادگران عرصه آگاهی بخشی را به تمامی اصحاب رسانه و به‌ویژه خبرنگاران متعهد، متین و پیشتاز خراسان‌رضوی تبریک و تهنیت می‌گویم.

این پیام می‌افزاید: باور دارم آنچه که در سالروز شهادت شهید صارمی در قدردانی از تلاش‌های اثرگذار و طاقت فرسای شما عزیزان می‌گذرد، رفتاری نمادین است که می‌توان آن را به عنوان یک حقیقت و ضرورت به تمام روزهای سال گسترش داد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید رسانه‌ها به عنوان ابزار انتقال پیام و به اقتضای اهمیت نقش و تاثیرگذاری خود در تاریخ 300 ساله فعالیتشان منشا مهندسی بسیاری از رخدادهای تلخ و شیرین و زشت و زیبا در عرصه جهانی بوده‌اند، این اتفاق در دو قرن اخیر در سرزمین ایران نیز تجلی خاص خود را داشته است که در نقاط عطف تاریخ این مرز و بوم می‌توان آن را رصد کرد.

این پیام تصریح می‌کند: در این میدان پر افت و خیز و سراسر هیجان اما تصمیم‌ساز و تعیین کننده، قطعاً میان سربازان و افسران رسانه‌ای در برخی کشورهای شرقی به‌ویژه در کشور عزیزمان ایران که به اکسیر خداباوری، مردم محوری و درک عواطف و امنیت و سعادت ملت‌ها اعتقاد قلبی دارند با دست اندرکاران رسانه‌های مغرب زمین که عمدتاً در خدمت کارتل‌ها و صاحبان زر و زور و تزویر بوده و هستند، تفاوت ماهوی بسیاری وجود دارد.

فروزان‌مهر در ادامه این پیام خاطرنشان می‌کند: در ایران اسلامی که مبنای قضاوت ما درباره عزیزان خبرنگار در تمام رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری است، خبرنگار با خمیرمایه تیزبینی، آزادگی و آزاداندیشی از یک سو عامل انتقال بایدها و نبایدهای رهایی بخش، روشنگر و تعالی بخش است و از سوی دیگر پاسدار صیانت از مرزهای عقیدتی و ارزش‌های دینی و ملی است.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید می‌کند: حضور پر رنگ خبرنگاران ولایتمدار در خلق حماسه سیاسی اخیر و نقش تعیین‌کننده آن‌ها در هدایت به سوی ایجاد حماسه اقتصادی و از همه مهم‌تر، تاثیر آن‌ها در روشنگری ماهیت دشمن در ابعاد نظامی و فرهنگی از جلوه‌های این رفتار متعهدانه نظام رسانه‌ای در کشور و از جمله استان پهناور و توانمند خراسان‌رضوی به عنوان دومین قطب رسانه‌ای ایران اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به حق پیوسته در حوزه رسانه‌ها، به همه عزیزان خاطرنشان می‌کنم در مسیر پیش رو که توطئه‌های استکبار و دسیسه صهیونیست و سران سرسپرده کشورهای مرتجع همچنان برقرار و پابرجاست؛ به مدد تلاش سربازان عرصه فرهنگی و عبارات روحیه بخش و خط مشی‌های امیدوار کننده شما است که می‌توان بی‌هراس از القائات و توطئه‌های دشمنان، ایران اسلامی را در سایه زعامت مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مجاهدت مردم شریف به اعتلا، اقتدار و عزت روز افزون در عرصه گیتی رهنمون ساخت.

انتهای پیام/70002/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول