اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کیمسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد:

نرخ‌نامه حمل و نقل بار درون شهری مشهد تصویب شد

رئیس کیمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: با تلاش‌های کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، نرخ‌نامه حمل و نقل بار درون شهری مشهد به تصویب رسید.

نرخ‌نامه حمل و نقل بار درون شهری مشهد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا زعیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌هایی که از سوی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد انجام شد نرخ‌نامه حمل و نقل بار درون شهری به تصویب رسید.

زعیمی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف اجرای این نرخ‌نامه حفظ تاسیسات شهری با نظارت بر حمل و نقل بار درون شهری است، بیان کرد: کمیسیونی که در وزارت کشور در راستای ساماندهی بار درون شهری شکل گرفت، شهر مشهد را به عنوان نخستین مکان برای اجرای این مصوبه در نظر گرفت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد ادامه داد: بر اساس این مصوبه، هیئت دولت نظارت تشکیل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و آیین‌نامه‌ها و پروانه شرکت‌ها را بر عهده سازمان حمل و نقل بار شهری گذاشت.

زعیمی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه نرخ تمام وانت بارهای شهری به بهره‌برداران اعلام می‌شود و انها باید بر اساس این نرخ مصوب به فعالیت بپردازند، گفت: برای رسیدن به یک نرخ رسمی نرخ‌های پیشنهادی سطح شهر جمع آوری شد.

وی یادآور شد: بر این اساس نرخ خودروهای حمل بار برای خودروهای پیکان وانت، مزدا، تویوتا و مشابه با ظرفیت یک تن ساعت نخست 110 هزار ریال و ساعت دوم به بعد 95 هزار ریال در نظر گرفته شد.

زعیمی تصریح کرد: نرخ حمل دو تن بار خودروهای نیسان ساعت نخست 130 هزار ریال، ساعت دوم به بعد 110 هزار ریال بوده و همچنین خدمات کامیونت 2.5 تن اتاق سه متری برای ورودی تا دو ساعت 260 هزار ریال و بعد از آن ساعتی 130 هزار ریال و خاور اتاق‌دار 300 هزار ریال و از ساعت سوم بعد ساعتی 180 هزار ریال محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/70005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول