اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد خبر داد

تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر اسدآباد نیازمند اعتبار/ اداره ارشاد فاقد خودرو است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: تعمیر و تجهیز سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر نیاز به اعتبار و بودجه فرهنگی دارد.

تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر اسدآباد نیازمند اعتبار/ اداره ارشاد فاقد خودرو است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی صفری صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهر اسدآباد تنها سالنی است که برنامه‌های فرهنگی و هنری کل ادارات شهرستان در آن برگزار می‌شود، اظهار داشت: این سالن نیاز به تعمیر و تجهیز دارد که برای تعمیر و تجهیز آن نیاز به اعتبار فرهنگی است.

وی اذعان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد هنوز خودرویی برای انجام کارهای خود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 45 کانون فرهنگی در مساجد سطح شهرستان وجود دارد، افزود: بنا داریم این کانون‌ها را تا پایان سال جاری به 60 مورد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 کلاس فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار شده است، تصریح کرد: این کلاس‌ها با محوریت و موضوعات عقیدتی و قرآنی برگزار شده است.

صفری اضافه کرد: بیش از 2 هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در این کانون‌ها فعالیت دارند.

وی از برگزاری جشنواره شعر فجر استانی در بهمن ماه امسال در اسدآباد خبر داد و گفت: این جشنواره در سال گذشته در این شهرستان برگزار شد که به دلیل برگزاری خوب این برنامه امسال هم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با اشاره به اینکه دو انجمن ادبی «باران» و «پیشکسوتان» در شهرستان فعال هستند، افزود: در این شهرستان بیش از 40 نفر شاعر وجود دارد که در جشنواره سال گذشته هم شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 انجمن در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: از جمله این انجمن‌ها خوشنویسی، موسیقی، هنرهای تجسمی و داستان است.

صفری یادآور شد: امسال در مسابقه خوشنویسی 150 نفر شرکت کردند و 120 نفر در برنامه موسیقی آموزش دیدند.

وی ابراز داشت: ما برای حل مشکلات فرهنگی و هنری، رفع دغدغه‌های انجمن‌های ادبی و کانون‌های مساجد با کمبود بودجه فرهنگی مواجه هستیم.

در پایان از خبرنگاران شهرستان اسدآباد با دادن کتاب مفاتیح‌الجنان و تاریخ معاصر قدردانی شد. 

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول