اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

تجلیل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران کهگیلویه

در مراسمی با حضور رئیس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از خبرنگاران فعال در سطح شهرستان تجلیل شد.

تجلیل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی از 17 نفر از خبرنگاران حوزه خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های محلی شهرستان تجلیل شد.

آزاد خردمند در این مراسم با تبریک روز خبرنگار از حرفه خبرنگاری به حرفه شریف، سخت و برجسته در جامعه نام برد و اظهار داشت: خبرنگاران همواره در شرایط سخت به انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه رسانه را زبان گویا و چشم بیدار جامعه دانست و با اشاره به مشکلات خبرنگاران تصریح کرد: به رغم سختی‌های کار خبری و مشکلات موجود در این حوزه، خبرنگاران شهرستان به درستی رسالت خود را انجام داده و بدون جانبداری به دنبال حل مشکلات هستند.

خردمند با اشاره به انعکاس صریح مشکلات شهر از سوی خبرنگاران اذعان داشت: پیگیری و رفع مشکلات و موانع موجود در سطح شهرستان نتیجه عملکرد خوب خبرنگاران است.

وی فعالیت این قشر در بیدار کردن مسئولان و تلنگر به آنها برای پیگیری و بررسی امورات مربوطه را ستودنی خواند و گفت: آگاهی دادن به مردم و افزایش اطلاعات عمومی مربوط به حوزه رسانه است.

خردمند خبرنگاران را قشر خطرپذیر و مظلوم جامعه توصیف کرد و با اشاره حضور خبرنگاران جان‌برکف در صف مقدم جبهه و جنگ و جانفشانی آنها افزود: خبرنگاران اعم از فعالان در حوزه خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رسانه دیداری و شنیداری با ریسک در خط مقدم هستند و خطای اول را تشکیل می‌دهند.

این مسئول حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان، رعایت اخلاق حرفه‌ای و حقوق و حریم‌های شخصی را از انتظارات مردم از رسانه برشمرد و با اشاره به وجود دو نوع رسانه معاند و منتقد در سطح کشور افزود: انصافاً عملکرد رسانه در شهرستان تا الان به نحو شایسته و مطلوب محقق شده و می‌توان گفت رسانه معاند در سطح استان وجود ندارد.

خردمند افزایش تعداد سایت‌های محلی و نمایندگی خبرگزاری‌ها در سطح شهرستان را رضایت‌بخش دانست و با بیان اینکه زیربنای تمام کارها، کار فرهنگی است تأکید کرد: خبرنگاران سعی کنند انعکاس رویدادهای فرهنگی شهرستان را بیشتر کنند.

انتهای پیام/82016/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول