اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از خبرگزاری فارس بازدید کرد

به مناسبت روز خبرنگار نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبرگزاری فارس در قزوین بازدید کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از خبرگزاری فارس بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در قزوین بازدید کرد و با عوامل آن به گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: برای یادآوری زحمات و تلاش‌هایی که برخی از مشاغل در دوران خدمت خود انجام می‌دهند، روزهایی به نام آنان نامگذاری شده است.

وی افزود: به این ترتیب با نامگذاری یک روز خاص از زحماتی که این افراد در شغل خود متحمل می‌شوند، قدردانی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: روز خبرنگار نیز از این قاعده مستثنی نیست و فرصتی برای یادآوری تلاش‌های خبرنگاران و آشنایی مردم جامعه با مشکلات پیش روی قشر خبرنگار است.

 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر در چنین روزی حساسیت شغل خبرنگاران به آنان یادآوری می‌شود؛ زیرا خبرنگاری شغلی است که با آبروی مردم سروکار دارد.

حسینی گفت: در این روز مهم ایثار، از خود گذشتگی و اهمیت شغل خبرنگاران برای مردم جامعه نیز بیش از پیش تبیین می‌شود.

وی با اشاره به حساسیت شغل خبرنگاران عنوان کرد: یک خبرنگار در کار خود می‌تواند میانه‌رو باشد یا افراط و تفریط کند که قطع و یقین بهترین کار برای خبرنگاران این است که در کار خود میانه‌رو باشند.

این مسئول تصریح کرد: همان گونه که اگر یک قاضی در دادگاه بدون دلیل موجه و منطقی کسی را محکوم کند، روز قیامت باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشد؛ به طور قطع خبرنگاری هم که با آبروی مردم سروکار دارد، نباید بدون دلیل با آبروی کسی بازی کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خبرنگاری در انتشار اخبار خود حب و بغض شخصی را دخالت دهد حتی اگر در این دنیا شرایطی پیش نیاید که جوابگو باشد، در روز قیامت باید پاسخگوی این عمل خود باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار موجب می‌شود که در بازدیدهای مناسبتی این روز، نقاط قوت و ضعف رسانه‌ها نیز مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام/77010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول