اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

قلم خبرنگار، وجدان بیدار جامعه‌ است/ روز خبرنگار پاسداشت حرمت صاحبان قلم است

فرماندار بیجار قلم خبرنگار را وجدان بیدار جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاری رسالتی برای هدایت و مدیریت خواست‌ها و نیازهای جامعه است.

قلم خبرنگار، وجدان بیدار جامعه‌ است/ روز خبرنگار پاسداشت حرمت صاحبان قلم است

حمدالله کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه قلم و گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و تمام شهدای خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها بسترساز عمران و آبادانی جامعه هستند.

وی بیان کرد: بدون تردید، انتقال آگاهانه و صحیح اخبار از سوی خبرنگاران به افکار عمومی، توان درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه را ارتقا می‌بخشد.

کریمی بر حفظ حرمت قلم و رعایت حریم حرفه شریف خبرنگاری تأکید و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید در جامعه از اعتبار و منزلت مضاعفی برخوردار شوند.

فرماندار بیجار با بیان اینکه عصر کنونی عصر اطلاعات و فن‌آوری است، تصریح کرد: قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.

وی با اشاره به وجود فن‌آوری‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دست‌یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف بیان کرد: کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگارانی درست کار میسر خواهد بود.

کریمی، روز خبرنگار را روز حق‌طلبی و پاسداشت حرمت صاحبان قلم دانست و گفت: قلم و نوشتار و مخابره صحیح و دقیق اخبار موجب تأثیرات مثبتی در جامعه خواهد شد از جمله اعتماد مردم به مسئولین یکی از این تأثیرات شگرف است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ارزش قلم‌هایی که با اخلاص و برای رضای خداوند عالم به کار می‌افتند در برخی از مواقع با خون شهدا برابری می‌کند، چرا که اگر خبرنگاران و اصحاب قلم و مطبوعات با این دیدگاه حرکت نمایند می‌توانند جوامع بزرگی را اصلاح نمایند و مردم را در مسیر حق هدایت و راهبری نمایند.

این مسئول از خبرنگاران به عنوان تلاشگران راستین خدمت به نظام اطلاع‌رسانی یاد کرد و گفت: خبرنگاران در واقع محقق‌کننده امانتداری، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

وی در پایان ضمن تجلیل از تلاش خبرنگاران بیجاری در عرصه اطلاع رسانی از افتتاح سرای خبرنگاران بیجار در بیست و دوم مرداد ماه خبر داد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول