اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

صداقت و راستگویی رکن کار خبرنگار است

فرماندار شهرستان نمین گفت: صداقت و راستگویی رکن اصلی کار حرفه‌ای خبرنگار است که لازمه کسب موفقیت او نیز در این حرفه به شمار می‌رود.

صداقت و راستگویی رکن کار خبرنگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای در نمین اظهار داشت: کار خبرنگاری کار سخت، طاقت‌فرسا همراه با دقت، استرس و اضطراب است اما در این بین شاخصه کار خبرنگار صداقت و راستگویی است که رکن رکین اقدام او محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها و فعالیت خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و اطلاعات زمینه کسب اعتماد عمومی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: خبرنگاران در آگاهی‌دهی و اطلاع‌رسانی به مردم وظیفه خطیر و نقش و رسالتی سنگین دارند.

دریتیم از تمام مسئولان و رؤسای ادارات و نهادها خواست تا با همکاری با خبرنگاران آنها را ناظران و چشم‌های تیزبین نظام و مردم بدانند.

رسالت بزرگ خبرنگاران اصلاح جامعه با نقد دلسوزانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با روز خبرنگار در گرمی نیز از خبرنگاران فعال و پرتلاش با حضور فرماندار گرمی تجلیل شد.

فرماندار گرمی در این مراسم با یادآوری اینکه رسالت بزرگ خبرنگاران اصلاح امور جامعه با نقد سازنده و حرکت تأثیرگذار است، خاطر نشان کرد: وظیفه خبرنگاران در مبارزه با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان بسیار خطیر است.

محمود علایی با اشاره به گلایه مردم از پخش کم و اندک اخبار گرمی از رسانه استانی اضافه کرد: انتظار می‌رود مسئولان امر به این مسئله بیش از گذشته توجه داشته باشند تا خواسته‌ها و مطالبات مردم شایسته و بهتر بازگو شود.

انتهای پیام/62001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول