اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

خبرنگاران رسولان عرصه اطلاع‌رسانی هستند

فرماندار بابلسر گفت: خبرنگاران رسولان عرصه اطلاع‌رسانی هستند.

خبرنگاران رسولان عرصه اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سید کریم سجادی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت مردی است از تبار شهدای سرافراز که قداست عرصه جهادی را در کالبد دنیای رسانه جاری ساخت و برای تاریخ این رسالت پرخطر اما مهم ماندگار ماند.

وی افزود: شهید محمود صارمی، مردی متعهد و شجاع  که در سرزمین غربت مظلومانه به شهادت رسید نماد مجاهدت خبرنگارانی است که با شناخت عرصه سیاسی و اجتماعی جامعه، خود را واسطه نگاه آگاهانه ملت به رخدادهای پیرامونی می‌کنند و در حرکتی عاقلانه و تلاشی نفس‌گیر، رسولان آگاهی ملت می‌شوند.

فرماندار بابلسر متذکر شد: تردیدی نیست خبرنگاران با انعکاس سریع و صحیح اخبار در جامعه بیشترین نقش را در درک صحیح جامعه از رویدادها دارند که این امر اکنون از ضروری‌ترین نیازهای ذهن پویای ملت شریف ایران به شمار می‌رود.

سجادی در پایان گفت: ضمن ادای احترام به ارواح پاک همه شهیدان خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و تقدیر و تشکر از زحمات رسولان عرصه خبر صمیمانه‌ترین تبریک خود را بر این مجاهدان مسیر آگاهی ابراز می‌دارم و امید دارم همواره در ارتقای سطح آگاهی جامعه و اطلاع‌رسانی شفاف موفق و منصور باشند.

انتهای پیام/86010/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول