اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا تأکید کرد

بهره‌گیری خبرنگاران از انتقادات اثرگذار به جای تخریب و سیاه‌نمایی

امام جمعه بویین زهرا بر امر استفاده از انتقادات اثرگذار از سوی خبرنگاران به جای تخریب و سیاه‌نمایی تأکید کرد.

بهره‌گیری خبرنگاران از انتقادات اثرگذار به جای تخریب و سیاه‌نمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه صبح امروز در جشن تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بنابر فرموده امام راحل تمام رسانه‌ها مربی کشور هستند و باید کشور را تربیت کنند.

زرینه با اشاره به جایگاه والای خبر و اهمیت آن در جامعه کنونی افزود: بازگویی و بیان نقاط ضعف و قوت بنابر روایات صحیح جزو خصایص مؤمنان برشمرده شده و به حساب می‌آید.

وی عنوان کرد: انتقادی که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران انجام می‌دهند باید بر مبنای میزان اثرگذاری شکل گیرد و از تخریب و ایجاد تشویش و تشنج در سطح جامعه جلوگیری به عمل آید.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: کسانی که قلم و بیانشان در خدمت جامعه است باید اصل صداقت را رعایت کنند؛ چراکه اصل صداقت جزو مصادیق عبور از پل صراط است.

زرینه با بیان اینکه امانت‌داری باید در عرصه خبر توسط خبرنگاران دنبال شود، عنوان کرد: عرصه خبر، رسانه و اطلاع‌رسانی با توجه به حساسیتی که دارد باید مورد توجه و تلاش بیشتر قرار گیرد و نسبت به آن اعمال دقت مضاعف‌تری شود.

وی تلاش خبرنگاران را در ارائه و انعکاس هرچه بیشتر دستاورد‌های مسئولان شایسته قدردانی خواند و بر ضرورت رفع مشکلات این قشر تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول