اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

توقیف خودروهای مزاحم نوامیس مردم

فرماندار شیراز با تاکید بر توقیف خودروهای مزاحم نوامیس مردم گفت: شهرداری شیراز موظف است ساز و کار محل نگهداری خودروهای متخلف در این طرح را فراهم کند.

توقیف خودروهای مزاحم نوامیس مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه در حاشیه بازدید از برخی از اماکن عمومی و کلانتری 14 مدرس شیراز با بیان اهمیت ارتقای نظم و امنیت اجتماعی اظهار داشت: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران است که با پیشینه فرهنگی تاریخی غنی اسلامی باید الگویی مناسب در بسیاری از حوزه‌ها از جمله مسائل امنیتی، اخلاقی و فرهنگی باشد.

وی افزود: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، برخورد با توزیع کنندگان سی دی مبتذل، برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی، تذکر، ارشاد و اخذ تعهد از بانوانی که با پوشش نامناسب و خارج از عرف اجتماعی در انظار عمومی ظاهر می‌شوند، تذکر و بازداشت مزاحمان خیابانی و ... از جمله طرح‌هایی بوده که در شیراز عملیاتی شده اند و به زودی برخی از آنها بنابر ضرورت تشدید می‌شوند.

فرماندار شیراز با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌های حاضر در موفقیت این طرح‌ها، خاطرنشان کرد: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان در برخورد با خودروهای مزاحم نوامیس مردم این موضوع مورد تاکید استاندار فارس در شورای ترافیک این استان قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در مورد سخنان شهردار شیراز با برخی رسانه‌ها در زمینه توقیف سه ماهه خودرو متخلفان در پارکینگ‌های روباز، تصریح کرد: برخورد با مزاحمان نوامیس مردم و توقیف سه ماهه خودرو بنا بر دستور استاندار و مصوبه شورای ترافیک این استان بوده که وظایف هر دستگاه را قانون مشخص کرده و شهرداری شیراز نیز موظف شده است ساز و کار محل نگهداری خودروهای متخلف در این طرح را فراهم کند.

زرین‌کلاه خاطرنشان کرد: بر اساس طرح امنیت اخلاقی و برخورد با مظاهر علنی فساد در مورد جرایم مشهود، خودروی متخلفان علاوه بر اعمال قانون سه ماه در پارکینگ‌های روباز که توسط شهرداری شیراز مشخص شده، توقیف می‌شوند.

وی تصریح کرد:‌ خودروی افراد بدون حجاب، بدحجاب یا افرادی که رفتارهای خلاف عفت عمومی انجام دهند، مزاحمان نوامیس و خودروهایی که دارای آلودگی صوتی باشند مشمول اجرای این طرح است.

این مقام مسئول در پایان از شورای اسلامی شهر شیراز به دلیل حمایت از این طرح در راستای مطالبات مردمی و تصویب سه برابری حق پارکینگ این گروه از خودروها تقدیر و تشکر کرد و در مورد مدت زمان اجرای طرح ابراز داشت: این طرح تا رفع ناهنجاری‌ها در شهر شیراز ادامه می‌یابد و انتظار داریم دستگاه‌های مرتبط با تمام توان در چارچوب قانون به وظایف تعریف شده خود عمل کنند به نحوی که شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردمی در این حوزه نیز باشیم.

به گزارش فارس، پنج‌شنبه گذشته جوان 18 ساله بسیجی در پارک فضیلت شیراز در محدوده این کلانتری به دست اراذل و اوباش با ضربات چاقو به شهادت رسید.

انتهای پیام/2448/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول