اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد

انجام 426 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان از انجام 426 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی این استان در طول ماه رمضان خبر داد.

انجام 426 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار، واحدهای تولیدی و نمایشگاه‌های طرح ضیافت در استان خوزستان ویژه ماه مبارک رمضان برای بالابردن فضای ایمنی و سلامت بازار توسط این اداره کل انجام شد.

وی افزود: در این راستا و در طول ماه رمضان 426 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در استان خوزستان انجام شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان ادامه داد: بر این اساس 296 مورد بازرسی از واحدهای توزیعی و 130 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی توسط کارشناسان این اداره کل انجام شد.

دهدشتی‌زاده تصریح کرد: در طول این بازرسی‌ها 326 فرآورده از نظر وزن، حجم، کیفیت، بسته بندی و سایر موارد مورد بررسی قرار گرفت که همه آنها موارد استاندارد را رعایت و با استانداردهای ملی مربوطه مطابقت داشتند.

وی اضافه‌کرد: همچنین در این مدت بیش از 150 نمونه از سطح بازار و بیش از 140 نمونه از واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف از جمله مواد غذایی و کشاورزی، شیمیایی، بهداشتی، سلولزی و ... دریافت شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان خاطرنشان‌ کرد: این نمونه‌ها برای انجام آزمون و میزان مطابقت آن‌ها با استانداردهای ملی مربوطه به آزمایشگاه‌های این اداره کل و آزمایشگاه‌های همکار ارسال شده است.

دهدشتی‌زاده در پایان نیز گفت: به همشهریان توصیه می‌شود در هنگام خرید هر محصولی به تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، نشان استاندارد و بسته بندی مناسب آن توجه داشته و هر گونه نظر و پیشنهادی را از طریق خط ارتباط مردمی 1517 با اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/72008/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول