اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات خبر داد

اجرای طرح هجرت در 8 مدرسه تولمات صومعه‌سرا

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا از اجرای طرح هجرت در هشت مدرسه تولمات به منظور آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

اجرای طرح هجرت در 8 مدرسه تولمات صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد فرداسماعیلی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی هفته دولت این شهرستان‌ اظهار کرد: برخی کمبودهای مالی مانع از پیشرفت پروژه‌های اداره آموزش و پرورش بخش تولمات صومعه‌سرا شده است.

وی افزود: کمبود بودجه موجب به تعویق افتادن میزان پیشروی پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه روستای «گاز گیشه» اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا با اشاره به پروژه‌های کوچک این نهاد برای مهیا سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: بخش وسیعی از پروژه‌های کوچک اداره آموزش و پرورش تولمات با مساعدت و همکاری خیران این شهرستان در حال انجام است.

وی از اجرای «طرح هجرت» برای نوسازی و آماده‌سازی مدارس تولمات صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: طرح هجرت بدون پشتوانه مالی دولتی و تنها با کار جهادی نیروهای بسیجی در مدارس تولمات انجام شده است.

به گفته فرد اسماعیلی، بالغ بر هشت مدرسه بخش تولمات صومعه‌سرا در قالب طرح هجرت رنگ‌آمیزی، نوسازی و حصارکشی شده‌اند.

وی مجموع اعتبار هزینه شده در اجرای طرح هجرت هشت مدرسه مذکور را بالغ بر یک میلیون و 500 هزار تومان عنوان کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا به برپایی ستاد داخلی پروژه مهر در این بخش اشاره کرد و متذکر شد: تاکنون چهار جلسه از جلسات برنامه‌ریزی پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا برپا شده است.

وی از اجرای چهار پروژه نوسازی و شش پروژه مقاوم سازی مدارس تولمات خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اختصاص اعتبار جدید به مرحله اجرا در می‌آید.

فرد اسماعیلی، به مدارس ادغامی بخش تولمات صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: پروژه تک شیفتی کردن برخی مدارس ادغامی تولمات در حال رایزنی و برنامه‌ریزی است و تا مهر امسال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول