اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با فارس:

فتنه‌های آمریکا و اسرائیل دامن مصری‌ها را گرفته است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تمام آشوب‌هایی که اکنون در مصر در حال رخ دادن است دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل است.

فتنه‌های آمریکا و اسرائیل دامن مصری‌ها را گرفته است

آیت الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در مصر بیان داشت: تمام این وقایع که امروز شاهد آن هستیم فتنه‌های آمریکا و اسرائیل است.

وی ساده‌لوحی «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر را مورد توجه قرار داد و گفت: محمد مرسی در طول حکومت کوتاه خود از فریب ابلیس‌های انسان‌نما غفلت داشت و به آنان تکیه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: تکیه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر به آمریکا و اسرائیل نه تنها موجب سقوط وی شد بلکه آشفتگی داخلی کشور را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: آمریکا و انگلیس از اعتماد مرسی به خودشان استفاده سوء کردند و در جایی که باید قاطعانه او را حمایت می‌کردند زیر پایه‌های حکومتش را خالی کردند.

ممدوحی لازمه استحکام یک حکومت را آگاه بودن مردم نسبت به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: اگر مردم این کشور حواس خود را جمع می‌کردند و نسبت به نیرنگ‌های دشمن آگاه بودند هرگز اعتراض خود را خیابانی نمی‌کردند.

وی تصریح کرد:‌ اخوان المسلمین نیز اشتباه کرد و همه این حوادث که در مصر در حال وقوع است چوب اشتباهاتی است که همه دچار آن شدند.

مدرس حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم مصر باید حواس خود را جمع کنند و به خود بیایند تا راهکاری مناسب برای این موضوع پیدا کنند.

انتهای پیام/78005/ج30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول