اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس در جمع برترین‌های حوزه دفاع مقدس قرار گرفت

در دومین همایش بررسی نقش اصحاب رسانه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، خبرگزاری فارس در جمع برترین‌های حوزه دفاع مقدس قرار گرفت.

خبرگزاری فارس در جمع برترین‌های حوزه دفاع مقدس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دومین همایش بررسی نقش اصحاب رسانه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با حضور اصحاب رسانه، معاون امنیتی استاندار همدان، جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های شهدا و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این همایش ابتدا چند تن از اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها دیدگاه‌های خود را در زمینه رسانه و دفاع مقدس بیان کردند.

سپس از کتاب گزارش عملکرد مطبوعات و رسانه‌های مرتبط با اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شامل خبرگزاری‌ها، نشریات و روزنامه‌ها که بالغ بر یک هزار و 830 خبر بود، رونمایی شد.

در ادامه این همایش از فعالان رسانه‌های مرتبط با دفاع مقدس در هشت بخش روزنامه‌های محلی، سراسری، خبرگزاری‌، هفته‌نامه‌ها، پایگاه اطلاع رسانی، ویژه و خبرنگاران تجلیل شد.

در بخش خبرگزاری‌ها خبرگزاری ایرنا با 179 خبر مقام نخست، پانا با 165 خبر مقام دوم و خبرگزاری فارس و ایکنا با 122 و 121 خبر مشترکاً مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش روزنامه‌های محلی، روزنامه همدان پیام با 179 خبر مقام نخست، روزنامه هگمتانه با 153 خبر مقام دوم و روزنامه سپهر غرب با 85 خبر رتبه سوم این بخش را از آن خود کردند.

در بخش روزنامه‌های سراسری، روزنامه همشهری با 61 خبر، روزنامه ایران با 41 خبر و روزنامه جمهوری اسلامی با 21 خبر مقام اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

هفته نامه‌های آوای ملایر، طلیعه امید و رسانه پارسی در بخش هفته‌نامه‌ها نیز به ترتیب مقام اول تا سوم و در بخش پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، همدان نیوز اول و شهدای ایران دوم، و غرب ایران و همدان پرس مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در پایان در بخش ویژه نیز از معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز همدان تجلیل به عمل آمده و همچنین از خبرنگاران مرتبط با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تجلیل به عمل آمد.

در این همایش از 11 خانواده شهدای خبرنگار هشت سال دفاع مقدس و همچنین از جلال حسینی حماسه‌نگار سال‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/89024/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول