اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

برخی درصدد بودند با بدست آوردن مسئولیت زمینه فتنه را فراهم کنند

امام جمعه آبادان گفت:برخی وزرای پیشنهادی باید موضع خود را در قبال فتنه ۸۸ مشخص می‌کردند چرا که برخی منتظر بودند باز با بدست آوردن مسئولیت، زمینه فتنه را فراهم کنند.

برخی درصدد بودند با بدست آوردن مسئولیت زمینه فتنه را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه اظهار کرد: حماسه سیاسی اتفاق افتاده است و ما امروز نیازمند حماسه اقتصادی هستیم و این آرای دقیق نمایندگان همچنین برخواسته از دینمدار بودن آن‌ها است.

وی گفت: وزرایی هم که رای اعتماد نیاوردند به دلیل دغدغه‌های مهمی بود که هم اکنون درکشور وجود دارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به فتنه 88 افزود: نباید فراموش کرد که این مساله خطر بزرگی بود که با بصیرت مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهار شد، و همانطور که حساسیت نمایندگان بدرستی مشخص کرد برخی وزرای پیشنهادی باید موضع خود را در قبال فتنه 88 مشخص می‌کردند چرا که برخی منتظر بودند باز با بدست آوردن مسئولیت زمینه فتنه را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌پور با بیان تحولات اخیر مصر گفت: فرقه منحرف وهابیت امروز در مصر دست به کارهایی می‌زنند که مسلمانان را عاصی کرده است آن‌ها اینگونه می‌خواهند دموکراسی را معرفی کنند، از همین عملکردهاست که می‌توان آمریکا و دست پرورده‌هایش را شناخت آن‌ها که با دخالت در سوریه مردم را قتل عام می‌کنند و در مصر که اینگونه کشت و کشتار راه افتاده نه محکوم می‌کنند و نه جانب حق را می‌گیرند.

وی سالروز ورود آزادگان به کشور را گرامی داشت و با تجلیل از صبر و استقامت پدران و مادران و همسران چشم انتظار آن‌ها گفت: این افراد تندیس استقامت هستند که به عنوان سرمایه‌های انسانی دوره نوجوانی و جوانی خود را با خداوند معامله کردند.

انتهای پیام/2329/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول