اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی امام جمعه سراب عنوان شد

اعتراض به نصب تصاویر فتوشاپی دختران کنکوری در سراب

امام جمعه سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب گفت: باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب تصاویر دختران جلوگیری کرده و اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع‌آوری کنند.

اعتراض به نصب تصاویر فتوشاپی دختران کنکوری در سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: تقوا ترمزی برای گناهان بوده و انسان متقی در برابر گناهان نیروی بازدارنده‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق گفت: به جوانان و خانواده‌ها توصیه می‌کنم که در ازدواج‌ها هوشیار باشند تا پشیمانی بعدی پیش نیاید.

امام جمعه سراب با بیان اینکه ازدواج هوشیارانه هرگز به طلاق نمی‌انجامد، تصریح کرد: در نظر گرفتن تناسب فرهنگی خانواده‌ها و رعایت هم کفوی در ازدواج و داشتن سعه صدر سایه شوم طلاق را از زندگی دور می‌کند.

اکرمی با انتقاد از تغییر فرهنگ نامگذاری در برخی خانواده‌ها هشدار داد: انتخاب نام نیکو از وظایف والدین در قبال فرزندان بوده و نباید نام‌های نامتناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی بر فرزندان انتخاب شود.

وی به کنایه گفت: بارها مشاهده کرده که نام حیوانات یا کارخانه‌های خارجی بر فرزندان نهاده شده است در حالی که طبق روایات برکت خانه به داشتن اسماء همنام با اهل بیت در آن خانه‌هاست.

امام جمعه سراب گفت: پیامبر اکرم(ص)مسلمانان را از انتخاب اسماء قبیح بر فرزندان نهی کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب اظهار کرد: در درجه اول باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب عکس‌های دختران جلوگیری کنند و در وهله دوم باید اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع‌آوری کنند.

امام جمعه سراب به مسئولان هشدار داد که وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند تا نیازمند تذکر و یادآوری در خطبه‌ها نباشد.

اکرمی سلفی‌ها و وهابی‌ها را عامل خشونت‌های خونبار در منطقه دانست و افزود: خونین شدن منطقه و برادرکشی‌ها اسرائیل را شادمان کرده است.

امام جمعه سراب از نخبگان و دانشمندان کشورهای اسلامی خواست تا نسبت به هوشیارسازی مردم منطقه به صورت منسجم عمل کنند.

اکرمی با اشاره به کشتار مردم معترض مصر توسط نظامیان این کشور تصریح کرد: السیسی اکنون به عنوان فرد دست نشانده عمل می‌کند و مصر را به خاک و خون کشانده است.

امام جمعه سراب همچنین از سکوت مجامع جهانی در قبال کشتار مردم منطقه اظهار تعجب کرد.

انتهای پیام/60007/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول