اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا شیروان افتتاح شد

سومین حوزه بسیج محلات برادران شهرستان شیروان به نام حضرت خاتم‌الانبیا افتتاح و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا شیروان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حوزه بسیج محلات صبح امروز با نام حضرت خاتم‌الانبیا با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شیروان و جمعی از فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان در این مراسم هدف از افتتاح این حوزه را در جهت تحقق ارتش 20 میلیونی و تحقق فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: افتتاح حوزه مقاومت  بسیج گامی در جهت اجرای فرامین رهبری است.

علی‌محمد محمدی افزود: حوزه مقاومت بسیج با هدف حفظ آرمان‏ها و دستاوردهای انقلاب به جذب جوانان و نوجوانان پرداخته و آن‌ها را در برابر انواع تهاجمات فرهنگی دشمنان بیمه می‏کنند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان پر شور و نشاط با عضویت در پایگاه‏های بسیج که در زیر مجموعه این حوزه مقاومت هستند در محیطی سالم و اسلامی در قالب شجره طیبه صالحین به فعالیت در زمینه‏های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می‏پردازند.

فرمانده سپاه شیروان اذعان داشت: حفظ و انسجام در بسیجیان با افتتاح این حوزه شکل می‏گیرد و بسیجیان می‏توانند برای سالم‏سازی محیط پایگاه و محل زندگی خود نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش فارس، طی حکمی مجتبی دوسته به عنوان نخستین فرمانده حوزه مقاومت حضرت خاتم‌الانبیا منصوب شد.

حوزه مقاومت حضرت خاتم‌الانبیا ویژه برادران بسیجی محلات است که با افتتاح آن شمار حوزه مقاومت بسیج مساجد شهر به سه حوزه افزایش یافت.

انتهای پیام/63002/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول