اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ورامین تشکیل جلسه داد

ابلاغ لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات و پایگاه‌های بسیج

ابلاغ لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات و پایگاه‌های بسیج از مهمترین مصوبات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین بود.

ابلاغ لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات و پایگاه‌های بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با حضور اعضاء در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان تشکیل گردید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این جلسه مصوبات اخیر ستاد احیا برای تقویت فرایض امر به معروف و نهی از منکر را بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر خواند و افزود: قطعاً اجرای این مصوبات بسیار موثر و به نفع جامعه و نیز فرهنگ و اخلاق عمومی است.

آیت‌الله محمودی بیان داشت: واقعیت این است که اخلاق بخش مهمی از سلامت جامعه را تشکیل می‌دهد و در خط مقدم اخلاقیات، تذکر و مراقبه قرار دارند، بنابراین قانونمند شدن و نظام‌مند شدن امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر اینکه به نفع اخلاق در جامعه است نقش بسزایی در افزایش امنیت و  رضایت‌مندی مردم در کشور دارد.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر لزوم اجرایی شدن این مصوبات خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات دیگر الزامات نمی‌خواهد. وقتی مسئله‌ای شکل مصوبه به خود گرفت دستگاه‌های مجری وظیفه دارند آنها را تا اجرایی شدن کامل پیگیری کند و اگر این کار را نکند خطا کرده باید پاسخگوی پروردگار باشند.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: ستاد احیاء نیز قطعاً اجرایی شدن این مصوبات را پیگیر است و روند اجرایی شدن آنها را پیگیری کنیم.

حسینعلی شیبانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در سطح این دانشگاه عنوان کرد: از روزی که سکان مدیریت دانشگاه را بر عهده گرفتم، مسائل فرهنگی یکی از  مهمترین اولویت‌های بنده بوده و برنامه‌های متعدد فرهنگی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا است.

سید رضا حسینی نیز در این جلسه با حمایت از گروه‌های تذکر لسانی بیان داشت: نیروی انتظامی باید از گروه‌های تذکر لسانی و امر به معروف حمایت کند و دادستانی نیز اعلام می‌کند که همواره در کنار گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر است و از آنان حمایت می‌کند.

معاونت‌های ستاد احیاء امر به معروف شهرستان ورامین در ادامه به ارائه برنامه‌های پیش رو و نیز گزارش اقدامات انجام شده پرداختند.

بر پایه گزارش‌های رسیده حمایت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از ادامه طرح تذکر لسانی، ابلاغ لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات و پایگاه‌های بسیج از جمله مهمترین مصوبات این ستاد بود. 

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول