اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم:

قمی‌ها 800 میلیون ریال زکات فطره به بهزیستی پرداخت کردند

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم گفت: مردم قم روز عید فطر 800 میلیون ریال زکات فطره و کفاره خود را به بهزیستی پرداخت کردند.

قمی‌ها 800 میلیون ریال زکات فطره به بهزیستی پرداخت کردند

مجید قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه شمارش مبالغی که مردم بابت زکات فطره و کفاره به بهزیستی پرداخت کرده بودند به اتمام رسیده است اظهار داشت: از جمع صندوق‌های سیار ویژه زکات فطریه و کفاره حدود 800 میلیون ریال جمع آوری شده است.

وی صندوق‌های سیار ویژه زکات فطره و کفاره روزه را که در محل‌های برگزاری نماز عید فطر مستقر بودند مورد توجه قرار داد و گفت: از جمع مبلغ ذکر شده 124 میلیون و 811 هزار و 500 ریال زکات مربوط به سادات بود که از صندوق‌های سیار مستقر در شهر قم جمع آوری شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بیش از 600 میلیون ریال نیز زکات غیر سادات از صندوق‌های سیار در محل‌های برگزاری نماز عید فطر در روز عید جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: مبلغ 6 میلیون و 20 هزار ریال کفاره عمدی روزه و 60 میلیون و 898 هزار ریال نیز کفاره غیر عمدی از صندوق‌های سیار مستقر در محل‌های برگزاری نماز عید فطر دریافت شد.

قادری با اشاره به تعداد صندوق‌های سیار بیان داشت: مجموع 300 صندوق سیار در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، مسجد امام حسن عسکری (ع) و ... برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه برپا بود.

وی بیان کرد: مردم علاوه بر واریز زکات فطریه و کفاره خود در صندوق‌های مستقر در محل‌های برگزاری نماز عید فطر، مبالغ مورد نظر را به حساب بانکی مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم واریز کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم ادامه داد:‌ از مجموع صندوق‌ها و حساب بانکی اعلام شده مبلغ 79 میلیون و 693 هزار تومان بابت زکات فطریه و کفاره توسط بهزیستی قم دریافت شده است.

وی همچنین از آمادگی بهزیستی استان برای دریافت هدایا، نذورات و کمک‌های مردمی در همه اوقات خبر داد و بیان داشت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 2345340874 جام بانک ملت واریز کنند.

قادری خاطرنشان کرد: اکنون که شمارش مبالغ جمع آوری شده برای زکات فطریه و کفاره به پایان رسیده است به زودی این مبالغ به دست نیازمندان واقعی که زیر پوشش بهزیستی قرار دارند می‌رسد.

انتهای پیام/78005/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول