اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خمین:

دولت تدبیر و امید به توانمندی‌های اعضای شوراهای اسلامی کشور توجه کند

رئیس شورای اسلامی شهر خمین خواستار توجه دولت تدبیر و امید به پتانسیل و توانمندی‌های اعضای شوراهای اسلامی سراسر کشور شد.

دولت تدبیر و امید به توانمندی‌های اعضای شوراهای اسلامی کشور توجه کند

سید مهدی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه 180 هزار نفر در دوره چهارم شوراها همزمان با آغاز کار دولت تدبیر و امید در نقاط مختلف کشور مشغول به کار خواهند شد، می‌طلبد مدیریت‌های محلی و انجام امور مردم در موارد مختلف به شوراها سپرده شده و دولت و مسئولان به برنامه‌های کلان بپردازند که تحقق این امر موجب جلوگیری از فرسایشی شدن امور خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای اجرایی شدن برنامه‌های دولت تدبیر و امید خانواده بزرگ شورایی با استفاده از استعداد و پتانسیل‌های منطقه‌ای می‌توانند در پیشبرد برنامه‌های دولت کارساز و مفید واقع شوند که این از نیازهای اساسی کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین ادامه داد: با توجه به خلق حماسه بزرگ سیاسی توسط مردم و رای اعتمادی که مجلس به وزرای پیشنهادی دادند، مردم منتظرند تا با تدبیر و بهره‌گیری از همه توانمندی‌های مردم که همواره به رشد و تعالی کشورشان می‌اندیشند، مسائل و مشکلات موجود با یک برنامه‌ریزی منسجم به سمت و سویی سوق پیدا کند که آرامش و امنیت در جای جای کشور گسترده شده و با حفظ استقلال ملت، تحریم‌ها برداشته شود.

ساداتی اذعان داشت: امیدواریم وضع فعلی کشور در عرصه اقتصاد و مسائلی که مردم کوچه و بازار و خیابان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در اولویت کاری قرار گرفته و معیشت مردم و مسائل و مشکلات جوانان و ایجاد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال و سهل‌الوصول بودن امکانات بهداشتی و درمانی مد نظر قرار گیرد و در این رهگذر شورایی‌ها می‌توانند به عنوان حلقه ارتباطی بین حاکمیت و مردم نقش بی‌بدیلی را در عملیاتی کردن برنامه‌های دولتی عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/87011/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول