اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان خبر داد

افزایش بافت فرسوده کنگان به 42 هکتار

شهردار کنگان از افزایش بافت فرسوده کنگان به 42 هکتار خبر داد.

افزایش بافت فرسوده کنگان به 42 هکتار

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی شامگاه شنبه در آیین افتتاح بازار بزرگ بندر کنگان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات شهروندان از اولویت‌های مسئولان بندر کنگان است و با اهتمام دسته‌جمعی در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی افزود: احداث این بازار بزرگ در واقع گامی برای رفع مشکلات و معضلات مردم بوده و انتظار داریم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: این مجتمع باعث ایجاد اشتغال برای تعدادی از جوانان شهر می‌شود و البته بازار شهر در زیبایی مبلمان شهری نیز تاثیرگذار است.

کنگانی تصریح کرد: به‌دلیل اینکه این مجتمع در یک جا و به صورت متمرکز ایجاد شده، لذا هم خرید را برای مردم آسان می‌کند و هم اینکه در وقت آنان صرفه‌جویی می‌شود.

وی اضافه کرد: بازار بزرگ و وسیع کنگان در واقع اعتباری برای شهر محسوب می‌شود  و علاوه بر آن قسمتی از بافت قدیمی و فرسوده شهر با ساخت این مجتمع بزرگ، نوسازی شده است.

شهردار کنگان از افزایش بافت فرسوده کنگان به 42 هکتار خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بافت فرسوده شهر را از 24 هکتار به 42 هکتار رسانده‌ایم و این امر مهم به تصویب نهایی رسیده است.

کنگانی ابراز داشت: علاوه بر افزایش محدوده بافت‌های فرسوده، کاربری‌ها نیز مشخص شده است؛ یعنی اینکه چنانچه فردی بخواهد بافت فرسوده را نوسازی کند (مجتمع تجاری یا طبقاتی ایجاد کند) از نظر ضوابط شهرسازی با مشکلی مواجه نمی‌شود علاوه بر این می‌تواند از تسهیلات بافت فرسوده نیز استفاده کند.

وی در پایان افزود: افزایش محدوده بافت فرسوده برای نوسازی و بازسازی به شهروندان کمک می‌کند تا بتوانند از تسهیلات بافت فرسوده استفاده کنند و  اینکه به لحاظ ضوابط شهرسازی می‌توانند مجوزهای لازم را از شهرداری اخذ کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول