اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بازیکنان بومی

ماهان تندیس قم برای صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور استارت زد

تیم فوتبال ماهان تندیس در تلاش برای صعود مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم به مصاف حریفان می‌رود.

ماهان تندیس قم برای صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور استارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پیشرفت‌های بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای که بانوان فوتبالیست و فوتسالیست قم با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور از خود نشان دادند، اکنون تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر فوتبال بانوان قم مهیای صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور می‌شود.

حضور سه فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های زیر 16 سال آسیا موجی از امیدواری را به دختران نوجوان و جوان علاقمند به فوتبال در قم داده است تا با باور کردن توانایی‌های خود برای رسیدن به موفقیت در این رشته ورزشی تلاش کنند.

اکنون نیز تیمی که لیگ‌های منطقه‌ای و دسته دوم فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را با موفقیت پشت سر گذاشته است و پیش از این نامی با عنوان کانی‌یاران شرق خاوران را یدک می‌کشید، قرار است با نام جدید ماهان تندیس در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور یابد.

بانوی نام آشنا و پرتلاش عرصه مربیگری فوتبال در قم یعنی آمنه رسولی هدایت تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم را در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور بر عهده خواهد داشت، لیگی که حدود سه ماه دیگر در تلاش مدعیان صعود به لیگ برتر استارت خواهد خورد.

رسولی با وجود محدودیت‌های فراوان توانست تیم فوتبال بانوان قم را سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان بفرستد و با تحمل سختی‌های فراوان این تیم را تا صعود به لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور رهنمون کند.

اکنون تنها یک گام تا رسیدن به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال بانوان در کشور یعنی لیگ برتر باقی مانده است و بانوان فوتبالیست قم باید از آذرماه امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول این رشته ورزشی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر مورد آزمایش قرار دهند.

بانوان فوتبالیست عضو تیم ماهان تندیس قم برنامه‌های آماده سازی خود را رسما آغاز کرده‌اند و با انجام تمرینات منظم سعی می‌کنند شروع پرقدرتی در فصل جدید بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور داشته و برای نخستین بار فوتبال قم را در لیگ برتر بانوان کشور صاحب یک نماینده کنند.

انتهای پیام/2258/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول