اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قم:

با جدیت پیگیر رشد و توسعه فوتبال قم هستیم/ فقر قم در زمین چمن

رئیس هیئت فوتبال استان قم از جدیت و پشتکار این هیئت برای رشد و توسعه فوتبال قم در ابعاد و زمینه‌های مختلف خبر داد.

با جدیت پیگیر رشد و توسعه فوتبال قم هستیم/ فقر قم در زمین چمن

کریم بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از نخستین اولویت‌های هیئت فوتبال در سال جاری برنامه‌‌ریزی قوی و منسجم برای حضور موفق تیم‌های قمی در مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه فوتبال قم در نزد فدراسیون فوتبال به جایگاه و اعتبار خوبی دست یافته است و در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های لیگ و قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور داریم که سعی ما حضور پرقدرت تیم‌های قمی در این رقابت‌ها است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: امسال در تمام سطوح سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در مسابقات لیگ‌ها و قهرمانی‌های باشگاه‌های کشور حضور مداوم خواهیم داشت تا این مهم به رشد و پویایی فوتبال قم بیانجامد.

وی یاد آور شد: در داخل استان قم نیز یکی از اولویت‌های مهم هیئت فوتبال برگزاری منظم و با برنامه رقابت‌های استانی است تا هم استعدادها خوب شناسایی شوند و هم اینکه نماینده‌های شایسته و آماده‌ای در لیگ‌های کشور داشته باشیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های فوتبال کشور اضافه کرد: در حال حاضر در تمام رده‌های لیگ دارای نماینده هستیم و قم یکی از معدود استانی‌هایی است که حتی بالاتر از استان‌های فوتبال‌خیز در لیگ‌های رده‌های پایه دو نماینده دارد.

وی عنوان داشت: در حال حاضر تیم‌های فوتبال رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید صبا نمایندگان قم در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول پایه فوتبال کشور هستند، ضمن اینکه در سایر رده‌های سنی در بین تیم‌های دسته اول و دوم کشور شاهد حضور تیم‌های قمی هستیم.

بهرامی همچنین به مشخص شدن زمان قرعه‌کشی و تحویل مدارک تیم‌های فوتبال رده‌های سنی جوانان و نوجوانان استان برای شرکت در مسابقات کشوری اشاره کرد و افزود: حتی کمیته فوتسال هیئت نیز چند تیم را باید به نمایندگی از قم به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور اعزام کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاوردی که حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور دارد، ایجاد فرصتی مناسب برای فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار قمی به منظور بروز استعدادها و توانمندی‌های آنان در رقابت با حریفان است.

وی یکی از نیازهای اساسی فوتبال قم را برخورداری از زمین چمن مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تنها زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم را برای برگزاری مسابقات استانی در اختیار داریم که این خوب است، اما مهم‌ترین مشکل در این خصوص ترافیک زیاد و بالای بازی‌ها و زمان و شرایط محدود هیئت برای برگزاری بازی‌ها محسوب می‌شود.

بهرامی یادآور شد: با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در دست انجام است و با راه‌اندازی این مجموعه شرایط هیئت برای برگزاری بهتر مسابقات استانی تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول