اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

کسب رتبه‌های تک رقمی کنکور توسط دانش‌آموزان فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از کسب رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور توسط دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

کسب رتبه‌های تک رقمی کنکور توسط دانش‌آموزان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علیپرست صبح امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس اظهار کرد: 17 نفر از دانش‌آموزان فردوس رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور امسال را به خود اختصاص دادند که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده این تعداد به 20 تا 30 نفر افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دانش‌آموزان فردوسی رتبه 27 کنکور ریاضی را کسب کرده است، از اهدای جوایز به دانش‌آموزان برتر خبر داد و گفت: به دانش‌آموزانی که رتبه زیر 100 کسب کرده‌اند کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات به مبلغ 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

بخشدار مرکزی فردوس نیز اهداف مهم دولت‌ها را اهمیت به آموزش و پرورش دانست و افزود: به دلیل اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم کشور تربیت و آموزش نونهالان، نوجوانان و جوانان است، بنابراین توجه به فضاهای فیزیکی تعلیم و تربیت اهمیت بسزایی دارد.

سیدحسن بزم‌آرا تصریح کرد: اگر بهترین مدیران و روش‌های تدریس را هم که داشته باشیم، اما تجهیزات نداشته باشیم، این آموزش فایده‌ای ندارد. 

وی یادآور شد: نیازهای آموزشی دانش‌آموزان باید برآورده و نمازخانه‌ها، کتابخانه‌ها و کارگاه‌های آموزشی باید به بهترین امکانات تجهیز شوند.

بخشدار مرکزی فردوس گفت: دانش‌آموزان مقطع دبیرستان باید جریان‌های اصلی انقلاب را بشناسند زیرا بیشتر دانش‌آموزان این جریانات را نمی‌شناسند و در این موارد بی‌اطلاعند و البته قرار نیست مدرسه را به پایگاه‌های سیاسی تبدیل کنیم.

تربیت دانش‌آموز برنامه ریز، تشویق دانش‌آموزان در جمع دانش‌آموزان دیگر، محول کردن مسئولیت به دانش‌آموزان، مسئولیت ارائه خدمات نماز جمعه توسط دانش‌آموزان هر مدرسه و استفاده از نیروی جوان در شوراها و تشکلات دانش‌آموزی از جمله پیشنهاداتی بود که توسط شورای آموزش و پرورش فردوس در این جلسه ارائه شد.

اهدای جوایز نفیس به پذیرفته‌شدگان کنکور در فردوس

در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس مصوب شد که به رتبه‌های تک رقمی کمک هزینه سفر به حج عمره، رتبه‌های دورقمی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و اهدای مبلغ 90 هزار تومان و به رتبه‌های سه رقمی ربع سکه بهار آزادی اهدا شود.

همچنین به مدیران و مراکزی که دانش‌آموزانشان رتبه دو رقمی کسب کرده‌اند، لوح تقدیر از سوی معاون استاندار و شرکت در اردوی سیاحتی زیارتی و به مدیران و دبیرانی که دانش‌آموزانشان رتبه سه رقمی کسب کرده‌اند، لوح تقدیر از سوی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و شرکت در اردوی سیاحتی زیارتی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول