اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع و معارفه رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

موسوی: راه‌اندازی موزه دفاع مقدس اصفهان از آرزوهایم بود

رئیس سابق اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: راه‌اندازی موزه دفاع مقدس اصفهان از آرزوهای من بود که در دوران خدمتم محقق نشد و امیدوار هستیم با همکاری همه مسئولان راه‌‌اندازی شود.

موسوی: راه‌اندازی موزه دفاع مقدس اصفهان از آرزوهایم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسمی که به مناسبت تودیع و معارفه رئیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ظهر امروز با حضور جمع کثیری از فرماندهان و سرداران سپاه و ارتش استان و همچنین سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در تالار شهروند برگزارشده بود، سردار سید احمد موسوی تودیع و مجتبی شیروانیان معارفه شد.

سردار سید احمد موسوی، رئیس سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در ابتدای مراسم با تبریک سالروز ورود آزادگان در26 مرداد به فرماندهان و پیشکسوتان عرصه دفاع و جنگ عنوان کرد: هرکاری که از سوی این ارگان صورت گرفته وظیفه بوده است.

وی با ابراز شرمندگی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اصفهانی برای عدم تحقق کارهایی که باید انجام می شد ولی نشد، گفت: عدم راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در استان اصفهان از این دست امور است.

رئیس سابق اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: امیدوار هستیم که این نقیصه و کوتاهی در دوران رئیس جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان برطرف شود و بعد از گذشت 14 سال این مهم تحقق یابد و دل خانواده‌های شهدا و ایثارگر اصفهان شاد شود.

موسوی در ادامه از همه عزیزان رزمنده و خانواده‌های شهدا بابت همکاری در دوره خدمت خود تشکر کرد و از حمایت‌های بی دریغ سپاه و ارتش استان اصفهان برای تسهیل امور مربوط در هفت سال خدمت خود قدردانی کرد.

و در پایان با ارائه یک گزارش تصویری از عملکرد هفت ساله خود بصورت کلیپ، به سردار مجتبی شیروانیان به عنوان رئیس جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تبریک گفت.

انتهای پیام/63001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول