اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اجرای 12 برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای 12 برنامه مختلف طی هفته دفاع مقدس توسط این اداره‌کل خبر داد.

اجرای 12 برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان آمادگی کامل به منظور اجرای برنامه‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس را دارد.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس مقارن شده است، خاطرنشان کرد: این هفته فرصت بسیار خوبی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه زنگ بازگشایی مدارس همزمان با زنگ مقاومت و ایثار در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود، تصریح کرد: تجلیل از رزمندگان فرهنگی که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کرده‌اند، از دیگر برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع دو هزار رزمنده فرهنگی در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: 93 نفر آزاده فرهنگی و 49 شهید فرهنگی نیز در استان وجود دارد.

نظری با بیان اینکه 400 جانباز فرهنگی در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

وی به برگزاری نشست‌های سیاسی در راستای بصیرت‌افزایی کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: حضور یادگاران دوران دفاع مقدس در مدارس و بیان خاطرات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان متذکر شد: حضور بسیجیان دانش‌آموز و فرهنگی در میعادگاه‌های نماز جمعه همزمان با هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول