اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دالکی خبر داد

تدفین شهدای گمنام در شهر دالکی دشتستان

امام جمعه دالکی از تدفین شهدای گمنام در شهر دالکی دشتستان خبر داد.

تدفین شهدای گمنام در شهر دالکی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام علی طالبی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی تدفین شهدای گمنام در شهر دالکی اظهار داشت: شهدا جان خود را در راه حفظ اسلام و نظام اسلامی فدا کردند و تجلیل از خانواده شهدا امری لازم است.

وی افزود: ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باید نهادینه شود و همه مسئولان باید در این مسیر همت کنند.

امام جمعه دالکی خاطرنشان کرد: شهدا هر کجا هستند مأمن و پناهگاهی برای مشتاقان و دارالشفای آزادگان خواهند بود و روایاتی نیز در این زمینه از ائمه اطهار (ع) نقل شده است که اگر دیدار و زیارت ما برایتان میسر نیست به زیارت اهل قبور مؤمنین بروید.

طالبی از تدفین شهدای گمنام در دالکی خبر داد و تصریح کرد: امیدوار هستیم این مهم با همکاری همه مسئولان انجام شود و مردم این شهر از عطر دل‌انگیز شهدای والامقام بهره‌مند شوند.

فرمانده بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) دالکی نیز گفت: شهر دالکی به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب که دروازه ورودی استان نیز محسوب می‌شود محل مناسبی برای دفن شهدای گمنام است.

حسین امیری افزود: این مطلب مورد تأیید مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور نیز قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک این امر مهم تحقق یابد.

در پایان این جلسه، کمیته‌ای 6 نفره متشکل از مشاور سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان، امام جمعه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) و رئیس ستاد نماز جمعه دالکی و حجت‌الاسلام یزدان‌پناه برای پیگیری امورات مربوط به دفن شهدای گمنام در دالکی مشخص شدند.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول