اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

انتقال پاسگاه پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر از فهرج

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به زودی پاسگاه پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر از فهرج به محل ساختمان فعلی در ریگان جابه‌جا می‌شود.

انتقال پاسگاه پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر از فهرج

سردار حسین چناریان امروز در حاشیه سفر به ریگان و بازدید از روند ساخت ساختمان پاسگاه پلیس‌راه این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با تکمیل این ساختمان به زودی پاسگاه ریگان - ایرانشهر جابه‌جا و از محل قبلی به محل فعلی در ریگان تغییر می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه پاسگاه پلیس‌راه در محور ریگان - ایرانشهر قبلا افتتاح شده و این محور را پوشش می‌دهد، به دلیل فراهم نبودن جا و مکان مناسب به فهرج انتقال داده شد که با فراهم کردن مکان توسط فرمانداری ریگان و در اختیار قرار دادن یک ساختمان و تجهیز آن و مساعدت‌های اداره راه و شهرسازی به زودی در ریگان مستقر می‌شود.

چناریان تصریح کرد: این پاسگاه از سه‌راهی رستم‌آباد تا محور ایرانشهر را زیر پوشش قرار می‌دهد که مردم باید با رعایت قوانین و مقررات با این پاسگاه همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: طی چهار ماهه گذشته با عملکرد خوب این پاسگاه پلیس راه و همکاری مردم با این پاسگاه و رعایت قوانین و مقررات شاهد کاهش تصادفات در این محور بودیم.

انتهای پیام/80014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول