اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر بنک خبر داد

راه‌اندازی آزمایشگاه مجهز و استاندارد در بنک

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بنک از راه‌اندازی آزمایشگاه مجهز و استاندارد در بنک خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه مجهز و استاندارد در بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس حاجیانی در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهر ساحلی بنک از شهرهای مهم و پرجمعیت است و رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی این شهر امری لازم است.

وی افزود: افزایش امکانات بهداشتی و درمانی و جلب رضایتمندی مردم از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان شهر ساحلی بنک است و از همه توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

نایب رئیس شورای اسلامی بنک از راه‌اندازی آزمایشگاه مجهز و استاندارد در بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام شبکه بهداشت، برای راه‌اندازی آزمایشگاه اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال نیاز است.

حاجیانی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات بهداشتی شهر ساحلی بنک متناسب با جمعیت این شهر توسعه نیافته است و نیازمند توجه بیشتری هستیم.

وی خواستار افتتاح داروخانه مستقل در بنک شد و افزود: راه‌اندازی داروخانه مستقل و نیز آزمایشگاه برای شهر بنک ضروری است و مسئولان بهداشت باید نسبت به این مهم اهتمام ورزند.

نایب رئیس شورای اسلامی بنک بر لزوم رفع مشکلات کمبود پزشک در شهر ساحلی بنک تاکید کرد و یادآور شد: شهر ساحلی بنک با کمبود پزشک مواجه است و این نقیصه باید با تلاش و همکاری مسئولان مرتفع شود.

حاجیانی افزود: مردم این منطقه همواره در عرصه دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند و باید بهترین خدمات به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی به این عزیزان ارائه شود.

انتهای پیام/2451/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول