اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

تخصیص 15 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کنگان

فرماندار کنگان از تخصیص 15 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کنگان خبر داد.

تخصیص 15 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کنگان

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و رسیدگی به وضعیت این شهرستان امری لازم است.

وی افزود: ارائه خدمات به مردم مناطق شهری و روستایی در چند سال اخیر با کیفیت مطلوبی انجام شده و امیدوار هستیم این روند با شتاب بیشتری تداوم داشته باشد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات زیربنایی بسیار خوبی طی چند سال اخیر در کنگان صورت گرفته که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

تبرکی تصریح کرد: هنوز نیز مردم کنگان برای برخی امور درمانی مجبور هستند بیش از 200 کیلومتر مسافت تا مرکز استان را طی کنند که بدون تردید با تجهیز و توسعه بیمارستان کنگان این معضلات به حداقل می‌رسد.

وی از افزایش تخت‌های بیمارستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: بیش از 100 تخت جدید به تخت‌های این بیمارستان افزوده می‌شود و انتظار داریم این بیمارستان با 200 تخت مجهز به شهروندان خدمات لازم را ارائه کند.

فرماندار کنگان از تخصیص 15 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: این اعتبار در راستای استقرار تجهیزات مدرن و پیشرفته در این مجموعه صرف می‌شود.

تبرکی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شهرستان کنگان است و با تلاش صورت گرفته در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: مردم در مراجعات متعدد خواستار افزایش امکانات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان هستند و نباید در این مسیر کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول