اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی اعلام کرد

هفته دولت فرصت طلایی تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی

امام جمعه خوی هفته دولت را فرصتی طلایی برای تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی عنوان کرد.

هفته دولت فرصت طلایی تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های دولت‌مردان در حل مشکلات و نیازمندی‌های مردم، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی طلایی برای بازگو کردن عملکرد دولت‌مردان و تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

وی با استناد به توصیه‌های امیرمؤمنان(ع) طی نامه‌ای به فرماندار خود در مکه، ارتباط مستمر با مردم، بالا بردن سطح دانش جامعه، حل مشکلات نیازمندان، یاد دادن فرائض دینی به مردم و ارتباط با دانشمندان را از جمله وظایف کارگزاران حکومتی برشمرد.

پایداری در برابر فشارها رمز پیروزی ملت‌ها

شکوری با توصیه نمازگزاران جمعه به رعایت کردن تقوا گفت: امیرمؤمنان(ع) می‌فرماید: تقوا در راس همه ارزش های اخلاقی قرار دارد.

خطیب جمعه در ادامه موضوع صبر و شکیبایی در برابر مشکلات، مصائب و فشارهای زندگی و دشمنان را مورد بررسی قرار داد و با استناد به آیات و روایات اظهار داشت: صبر و مقاومت در برابر مشکلات روزمره زندگی به قدری نقش‌آفرین است که امام صادق(ع) می‌فرماید«شکیبایی نسبت به ایمان انسان همانند سر نسبت به بدن و جسم اوست لذا اگر شکیبایی نباشد ایمان از بین می‌رود.»

وی گفت: امروز پایداری در برابر فشارهای استکبار جهانی رمز پیروزی ملل جهان به ویژه کشورهای ستم‌دیده است.

غربیان در حال تکرار جنگ‌های صلیبی هستند

امام جمعه خوی با اشاره به سالگرد آغاز جنگ‌های صلیبی گفت: آمریکا و برخی کشورهای غربی و اروپایی بعد از جریان خود ساخته 11 سپتامبر عملا جنگ‌های صلیبی علیه مسلمانان را آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: اشغال کردن دو کشور افغانستان و عراق توهین به رسول‌خدا(ص) و هتک حرمت قرآن، تحریک پیروان ادیان علیه مسلمانان کشورهای خود، آتش‌افروزی در کشورهای اسلامی، راه‌اندازی جنگ داخلی در مصر، تلاش برای مصادره بیداری اسلامی، توطئه مستمر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در این راستا صورت می‌پذیرد.

شکوری با تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های دولت‌مردان در حل مشکلات و نیازمندی‌های مردم، اظهار داشت: امیرمؤمنان(ع) طی نامه‌ای به فرماندار خود در مکه، ارتباط مستمر با مردم، بالا بردن سطح دانش جامعه، حل مشکلات نیازمندان، یاد دادن فرائض دینی به مردم و ارتباط با دانشمندان را از جمله وظایف کارگزاران حکومتی برشمرد.

وی در ادامه افزود: هفته دولت فرصتی طلایی برای بازگو کردن عملکرد دولت مردان و تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

تکرار فاجعه حلبچه در دمشق سوریه

امام جمعه خوی با اشاره به استفاده تروریست‌های مورد حمایت استکبار و ارتجاع از سلاح‌های شیمیایی در دمشق سوریه که سبب کشته شدن 635 نفر از زنان و کودکان بی‌گناه شده است، اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و ارتجاع منطقه برای رسیدن به اهداف و مطامع نامشروع خود دست به این جنایت زده‌اند که در حقیقت جنایات حلبچه را بار دیگر تکرار کرده‌اند که ضرورت دارد افکار عمومی جهان این جنایت هولناک را به شدت محکوم کرده و از تکرار آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/61006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول