اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 46 کلاس درس و 2 باب سالن ورزشی در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از افتتاح 46 کلاس درس و دو باب سالن ورزشی در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح 46 کلاس درس و 2 باب سالن ورزشی در آذربایجان غربی

فریبرز اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دوم شهریور ماه هر سال به عنوان نخستین روز هفته دولت نام‌گذاری شده که یادآور خدمت صادقانه و خالصانه شهیدان رجائی و باهنر است.

وی از افتتاح پنج پروژه، با 46 باب کلاس درس و دو باب سالن ورزشی همزمان با هفته دولت و با حضور مقامات و مسئولان استانی، در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با زیربنای کلی 9 هزار و 113 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 65 هزار و 500 میلیون ریال آماده افتتاح هستند.

اسماعیل‌زاده در این میان به افتتاح مدرسه 12 کلاسی اندیشه بوکان، اشاره کرد و افزود: این پروژه از محل طرح تخریب و بازسازی، تخریب و جایگزین شده است.

وی مدرسه 12 کلاسی شهرک گلمانخانه ارومیه را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات استانی طرح مسکن مهر برای احداث دو باب سالن ورزشی نیز هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح مدرسه 12 کلاسه مقطع متوسطه پیرانشهر، افزود: این پروژه نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی در ادامه به افتتاح مدرسه 10 کلاسی سلطانیه اشاره و تصریح کرد: این پروژه نیز از محل اعتبارات ملی، تخریب و بازسازی شده است.

اسماعیل‌زاده با توجه به افتتاح یک باب سالن ورزشی در مدرسه استقلال بوکان، گفت: این سالن ورزشی نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول