اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

افتتاح 106 پروژه جهاد کشاورزی گیلان در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افتتاح 106 پروژه عمرانی، تولید و خدماتی این استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 106 پروژه جهاد کشاورزی گیلان در هفته دولت

علیرضا شعبان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی استان در هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت این هفته 106 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در گیلان افتتاح می‌شود.

وی، 22 پروژه مذکور را عمرانی خواند و گفت: این پروژه‌ها شامل احداث شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی، ایجاد ایستگاه پمپاژ و تجهیز و راه‌اندازی چاه عمیق است.

این مسئول، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری و احداث باغ گیاه‌شناسی را از دیگر پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی گیلان ذکر کرد.

وی از ساخت دیوار حائل سایت بی‌سیم ساختمان پاسگاه مرزی و ارتباطات رادیویی استان‌های شمالی و مرکز قرق‌بانی منابع طبیعی در هفته دولت خبر داد.

شعبان‌نژاد، اعتبار این پروژه‌های عمرانی را بالغ بر 63 میلیارد و 236 میلیون ریال عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه 84 پروژه تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی در هفته دولت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل سردخانه، شالیکوبی مدرن، پرورش کبک و ماهیان خاویاری، سردابی و پرورش ماهی در آب‌بندان‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، افتتاح واحد مرغ مادر گوشتی، پرواربندی بره و گوساله، بسته‌بندی برنج و دامداری کوچک را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد. 

وی، بهسازی و خرید دام شیری و گاومیش، پرورش زنبور عسل، گاوداری شیری، اصلاح ساختار شالیکوبی و تولید گل و گیاه را از دیگر پروژه‌ها برشمرد.

شعبان‌نژاد خاطرنشان کرد: پروژه‌های تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی گیلان با سرمایه‌گذاری مبلغ 141 میلیارد و 680 میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم 273 نفر در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول