اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 290 پروژه جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از افتتاح 290 پروژه اقتصادی، عمرانی و کشاورزی در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 290 پروژه جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: به منظور نشان دادن عملکرد شایسته دولت‌مردان در طول سال گذشته و تجلیل از اقدامات آنان، 290 پروژه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افتتاح می‌شوند که بهره‌برداری از این پروژه‌ها تأثیر به سزایی در توسعه و آبادانی بیش‌تر استان به همراه خواهد داشت.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 508 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مختاری از اشتغال‌زایی 850 نفر به صورت مستقیم، به دنبال افتتاح این پروژه‌ها خبر داد و افزود: با توجه به اینکه غالب این طرح‌ها در مناطق روستائی اجرا می‌شوند، با افتتاح از این طرح‌ها بیش از یک هزار خانواده عشایری و روستائی از مزایای بهره‌برداری از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تعداد طرح‌های قابل افتتاح بخش آب و خاک جهاد کشاورزی آذربایجان غربی را افزون بر 243 طرح اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها با صرف 87 میلیارد ریال اعتبار آماده افتتاح هستند.

وی از افتتاح پنج طرح در بخش تولیدات گیاهی با صرف 22 میلیارد ریال در هفته جاری توسط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: 9 طرح نیز در بخش شیلات آماده افتتاح هستند که برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری افزون بر 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

مختاری از وجود 27 طرح قابل افتتاح در بخش امور دام و شش طرح در بخش صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی در هفته جاری خبر داد و گفت: این طرح‌ها به ترتیب با صرف 159 میلیارد ریال در بخش دام و 234 میلیارد ریال اعتبار در حوزه صنایع کشاورزی آماده افتتاح شده‌اند.

وی هفته دولت را فرصتی طلایی برای تقدیر از زحمات دولت‌مردان خدوم عنوان کرد و بر تداوم راه شهدای دستگاه‌های دولتی و در رأس آنان شهیدان رجائی و باهنر تأکید کرد.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول