اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

75 نفر در هفته دولت در کردستان شاغل می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته دولت اظهار کرد: با بهره‌برداری از هفت پروژه‌ در این هفته برای 75 نفر شغل ایجاد می‌شود.

75 نفر در هفته دولت در کردستان شاغل می‌شوند

پیمان اسراری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اجرا و افتتاح چندین برنامه و پروژه مرتبط با این سازمان در هفته دولت در استان خبر داد و اظهار کرد: 7 پروژه در بخش صنعت و معدن همزمان با هفته دولت در این استان مورد بهره‌برداری قار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های میلگرد آجدار از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژ، قالب‌های فولادی برای سازه‌های بتنی، انواع لامپ کم مصرف، تولید ماسه‌دانه بندی شده کوهی، دانه‌بندی پوکه معدنی، تولید میلگرد آجدار به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از 438 هزار و720 میلیون ریالی این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: 9 هزار میلیون ریال آن وام و 429 هزار و 720 میلیون ریال طرح‌ها آورده خود سرمایه‌گذاران است.

اسراری با اشاره به ایجاد اشتغال این طرح‌ها برای 75 نفر از شهروندان، محل اجرای آن‌ها را در 5 شهرستان‌ قروه، بانه، سقز، دهگلان و سنندج اعلام کرد و افزود: محل تأمین اعتبار این طرح‌ها منابع استانی است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت‌های بخش دولتی فعالیت خود را آغاز می‌کند، ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم در این هفته زمینه بهره‌مندی بخش صنعت و معدن از اقدامات مؤثر برای بهبود این بخش‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول