اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

4 پروژه خدماتی صنعتی در نهبندان به بهره‌برداری رسید

فرماندار نهبندان گفت: در نخستین روز از هفته دولت چهار پروژه خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه خدماتی صنعتی در نهبندان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی در دیدار با امام جمعه شهرستان نهبندان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان خادمان حقیقی ملت هستند که نام خود را در خدمت‌رسانی به مردم جاودانه کردند.

وی اذعان داشت: این دو شهید بزرگوار و تمامی شهدای دولت متعلق به دولتمردان و کارگزاران نیستند چرا که خود را وقف خدمتگزاری به مردم کرده بودند.

فرماندار نهبندان افزود: شهید رجایی و باهنر به دو عنصر مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان و اعتقاد داشتند.

عظیمی، عملیاتی شدن سیاست‌ها و اهداف دولت در شهرستان مرزی نهبندان را با توجه به نگاه و حمایت خاص مقام معظم رهبری بسیار ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: بدنه توده‌های مردم و دولتمردان نظام با تجدید پیمان با رهبری در هفته دولت و دیگر مناسبت‌های سال برای همیشه واکسینه می‌شود.

وی یادآور شد: هفته دولت عاملی برای ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است که وحدت بیشتر مسئولان با مردم و نظام اسلامی را در پی دارد.

فرماندار نهبندان گفت: این هفته فرصت مغتنم و خوبی برای گزارش خدمات نظام و دولت به مردم است و مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

عظیمی شان دولتمردان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران را سربلندی و افتخار ایران دانست و افزود: تلاش همگان برای نزدیک شدن به منابع نظری و عملی امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: کار برای مردم در شأن مدیرانی است که شأن و جایگاه مدیر را شناخته و برای خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند چرا که مکتب شهیدان رجایی و باهنر اینگونه است.

فرماندار نهبندان گفت: در نخستین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان نهبندان، چهار پروژه خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

عظیمی این پروژه‌ها را شامل برق‌رسانی به فاز دوم مسکن مهر، تجهیز کشتارگاه و پارک بسیج نهبندان و یک پروژه در قالب صنعتی‌(آبسردکن خودرو) عنوان کرد.

انتهای پیام/69017/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول