اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری آبادان خبر داد

تعویض پرچم‌های مزار شهدای آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان از تعویض پرچم‌های مزار شهدای این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

تعویض پرچم‌های مزار شهدای آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس

عبدالرضا دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، تعویض 500 پرچم مزار شهدای این شهرستان در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی مسئولان سایر ادارات شهرستان محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ملزم است یکصد پرچم، پالایشگاه یکصد پرچم، مجمع امور صنفی 200 پرچم، اداره آبفا یکصد پرچم و شهرداری مرکزی نیز یکصد پرچم را برای تعویض تقبل کنند.

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان تصریح کرد: همچنین بلوار پارک معلم، بلوار رو به روی پتروشیمی و بلوار منطقه آزاد اروند به سمت فلکه فرودگاه نیز باید با نصب تصاویر شهدا و بنر آذین بندی شوند.

وی ادامه داد: همچنین در همه این مسیرها باید چندین ایستگاه صلواتی مستقر شود تا از مردم پذیرایی کنند.

دیدار با بیان اینکه سال گذشته به دلیل اینکه زمان زیادی برای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس نداشتیم در اجرای برنامه به مشکلات زیادی برخوردیم، متذکر شد: امسال قصد داریم تمام این نواقص و کمبودها را رفع کنیم.

وی تأکید کرد: از تمام اعضای کمیته فرهنگی انتظار داریم شهرداری را در اجرای برنامه‌های هرچه بهتر هفته دفاع مقدس همراهی کنند تا مشکلی در روند اجرای این برنامه‌ها پیش نیاید.

دیدار در پایان اضافه کرد: همچنین باید در قالب دستورالعملی به مناسبت پنجم مهرماه و سالروز شکست حصر آبادان ابلاغیه‌ای به تمام ادارات به‌ویژه بانک‌ها، منطقه آزاد اروند، فرودگاه، پتروشیمی، شرکت پالایش نفت و همچنین شهرداری‌های سه‌گانه ابلاغ شود تا با نصب پلاکارد، عکس شهدای اداره خود، ایجاد سنگر جلوی درب سازمان اقدام کنند.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول