اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیدون خبر داد

اختصاص ۵ میلیارد تومان به افتتاح پروژه‌های بخش زیدون در هفته دولت

بخشدار زیدون از اختصاص 5 میلیارد تومان به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این بخش خبر داد.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به افتتاح پروژه‌های بخش زیدون در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، آرمین ساعد صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌‌های بخش زیدون که با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شهری و روستایی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده در این حوزه، از اجرای پروژه‌های مهمی در طول سال در روستا‌ها و در شهر سردشت، خبر داد و افزود: بهسازی روستای اسلام آباد، اهدای 72 تراکتور به کشاورزان، افتتاح آبیاری تحت فشار، افتتاح سالن بزرگ غدیر و کلنگ زنی پارک بانوان و فاز سه پارک ساحلی از جمله پروژه‌های هفته دولت است.

بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیارد و 500 هزار تومان در بخش کشاورزی برای افتتاح آبیاری تحت فشار و ارائه تسهیلات کشاورزی به کشاورزان جهت خرید تراکتور اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به بهسازی روستا‌ها در بخش زیدون ادامه داد: بهسازی روستای اسلام آباد با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ساعد تصریح کرد: در حوزه شهری، افتتاح سالن غدیر که بیش از یک میلیارد تومان هزینه در برداشته و 2 هزار و 500 متر مربع وسعت به بهره‌برداری رسید.

وی از راه‌اندازی فاز سه پارک ساحلی خبر داد و افزود: بیش از 800 میلیون تومان اعتبار این فاز بوده که 350 میلیون تومان آن از اعتبارات استانی درخواست شده است.

بخشدار زیدون گفت: از بدو انقلاب تاکنون خدمات چشمگیری به بخش‌های مختلف کشور به وی‍ژه مناطق محروم انجام شده که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی خدمت صادقانه را بزرگ‌ترین و ماندگار‌ترین کار برای ارزشمند شدن انسان دانست و گفت: در این راستا مسئولان وظیفه دارند خدمتی صادقانه به مردم داشته باشند.

انتهای پیام/72008/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول