اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم مهرماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در سروستان

مدیرکل بیناد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس این استان، با عنوان ترانه‌های مسلسل که در مرحله فراخوانی است، سوم مهر ماه سال جاری در شهرستان سروستان به پایان می‌رسد.

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در سروستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن جلیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام این فراخوان، تاکنون 92 نفر حدود 200 اثر را به دبیرخانه شعر دفاع مقدس ارسال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی در چهار موضوع جلوه‌های دفاع مقدس، دفاع مقدس در آئینه شعر عاشورا،  مقاومت ملل و بیداری اسلامی و شعر کودک و نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه فارس در شعر دفاع مقدس اساسی و تعیین‌کننده و اثرگذار بوده است، گفت: تاکنون پنج دوره این جشنواره با استفاده از شاعران این استان همراه بوده و تأثیر فرهنگی خوبی را در عرصه دفاع مقدس داشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس اضافه کرد: معرفی، هدایت و پرورش استعدادها و داشته‌های فرهنگی و ارتقای جایگاه استان فارس در عرصه‌های بین‌المللی و ترویج شعر عاشورایی از دیگر اهداف برپایی جشنواره شعر دفاع مقدس است.

جلیلی ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن‌های 7252091 و 7266942 تماس بگیرند و یا از طریق پست آثار خود را به نشانی شیراز، انتهای خیابان لطفعلی خان زند، چهار راه غدیر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، صندوق پستی 71645339 ارسال کنند.

انتهای پیام/2448/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول