اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان:

والیبال تنها حضور در لیگ برتر نیست/ اهمیت کشف استعدادهای جدید در والیبال

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان گفت: والیبال تنها حضور در لیگ برتر نیست و درگیر کردن نونهالان و آتیه سازان و کشف استعداد های جدید از اهمیت زیادی برخوردار است.

والیبال تنها حضور در لیگ برتر نیست/ اهمیت کشف استعدادهای جدید در والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رجالی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال آتیه سازان استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 43 تیم متشکل از 500 والیبالیست متولد سال 1380 به بعد، از سراسراستان اصفهان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تیم‌های دولت آباد، ناحیه دو آموزش و پرورش اصفهان، پاسارگاد مبارکه و ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان به مقام‌های اول تا چهارم دست یافتند، تصریح کرد: غایب بزرگ مسابقات تیم کاشان بود که با وجود رایزنی‌های بسیار به دلیل بُعد مسافت نتوانست در محل مسابقه حاضر شود، این درحالی است که تمام امکانات لازم برای اسکان و تغذیه تیم‌ها فراهم شده بود.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان با اشاره به استقبال گسترده از مسابقات آتیه سازان اضافه کرد: استقبال کم نظیر از مسابقات آتیه سازان و شلوغی سالن مسابقه موجی شده بود اسپانسرهای زیادی تمایل به اهداء جوایز داشته باشند که ما از این بابت بسیار خوشحالیم.

این مسئول توسعه و پویایی والیبال در شهرستان‌ها را از جمله اهداف هیئت والیبال برشمرد و گفت: یکی از اهداف هیئت والیبال استان از برگزاری چنین مسابقاتی بستر سازی برای پویایی و رشد نونهالان، استعداد یابی و نخبه گزینی و تحت نظر قرار دادن بازیکنان تا مرحله رشد و تکامل آنها است.

رجالی پویایی شهرستان ها در اجرای مسابقات و فعال شدن هیئت والیبال شهرستان‌ها و کمیته داوران را از دیگر اهداف هیئت والیبال استان اصفهان دانست و افزود: بدین ترتیب می‌توانیم از ظرفیت موجود در شهرستان‌ها از برای بازیکن، داور و حامیان مالی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه والیبال تنها لیگ برتر نیست، تاکید کرد: در مسابقات آتیه سازان زیرا بحث مالی مطرح نیست و بازیکنان با شوق و ذوق بیشتری برای آموزش و مسابقه تمایل نشان می‌دهند.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول