اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

106 پروژه جهاد کشاورزی گیلان افتتاح شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 106 پروژه جهاد کشاورزی افتتاح شد.

106 پروژه جهاد کشاورزی گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا شعبان‌نژاد صبح امروز در جلسه جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای معرفی دستاوردهای دستگاه‌های مختلف بود، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 106 پروژه عمرانی و تولید و خدماتی جهاد کشاورزی گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی، 22 پروژه عمرانی، 84 پروژه تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی گیلان در هفته دولت افتتاح شدند.

وی، افتتاح سردخانه 5 هزار تنی «عجم تالش» با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 25 نفر در روستای هله‌سرای لمیر بخش حویق این شهرستان را از جمله پروژه‌های هفته دولت ذکر کرد.

این مسئول، تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت طرح پرورش گاوشیری با ظرفیت 15 رأس در روستای وزمتر ماسال افتتاح شد.

وی، اجرای طرح احداث شبکه فرعی آبیاری و زهکشی روستای گل‌افزان فومن فاز دو به طول بیش از چهار کیلومتر را در هفته دولت عنوان کرد.

شعبان‌نژاد گفت: در هفته دولت مرغداری 25 هزار قطعه‌ای درنا سپیدپاک با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در روستای فتمه‌سر ضیابر صومعه‌سرا افتتاح شد.

وی، افتتاح واحد پرورش مرغ مادر گوشتی رضوانشهر با میزان تسهیلات 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی 25 نفر، افتتاح پروژه احداث شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی روستای میرمحله ماسال را از دیگر پروژه‌های هفته دولت برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از استخر پرورش ماهی سردابی با ظرفیت 20 تن و پرورش ماهی با ظرفیت 10 تن در روستای وشمه سرای ماسال از دیگر پروژه‌های هفته دولت بود.

به گفته وی، به مناسبت هفته دولت دو طرح گاوداری شیری هرکدام با ظرفیت 20 تن در روستاهای مریدان و دریاکنار لنگرود افتتاح شدند.

شعبان‌نژاد خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت پنج پروژه عمرانی و تولیدی خدماتی افتتاح شدند.

وی این پروژه‌ها را شامل ایستگاه پمپاژ، بسته‌بندی محصولات کشاورزی، دامداری شیری، پرورش گل و گیاه و فنس‌گذاری و ترمیم سرریزسدخاکی شوک در رودسر ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول