اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نخستین مهد قرآنی در کوهبنان

با حضور جمعی از مسئولان نخستین مهد قرآنی و همچنین دو مرکز پیش‌دبستانی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

افتتاح نخستین مهد قرآنی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، بعد از ظهر امروز با حضور فرماندار کوهبنان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان نخستین مهد قرآنی شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

فرج کریم‌پور رئیس اداره بهزیستی کوهبنان گفت: با توجه به حاکم بودن جو مذهبی بر شهرستان و درخواست‌های مکرر والدین مهد کودک قرآنی از امروز پذیرای علاقمندان است و کلاس‌های این مهد قرآنی ویژه خردسالان سه تا پنج سال در شش روز هفته در قالب کلاس‌های حضوری و به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مؤسسه قرآنی در کنار کلاس‌های مهد قرآن اقدام به برگزاری کلاس‌های پیش‌دبستانی قرآنی نیز کرده است که در شیفت صبح برگزار می‌شود و در این راستا والدین می‌توانند نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در این مرکز نیز اقدام کنند.

کریم‌پور تاکید کرد: از جمله کلاس‌های آموزشی در این مؤسسه می‌توان به کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تجوید، تفسیر، نهج‌البلاغه، فصیح‌خوانی و صوت و لحن قرآن اشاره کرد.

وی ابراز داشت: قرآن‌آموزان در مقطع مهد قرآن با روخوانی قرآن، حفظ موضوعی قرآن و مفاهیم قرآن در قالب قصه و شعر آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/80012/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول