اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس انتقاد کرد

افتتاح تعدادی پروژه‌ نیمه‌تمام در هفته دولت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از افتتاح برخی پروژه‌های ناقص در جریان هفته دولت انتقاد کرد.

افتتاح تعدادی پروژه‌ نیمه‌تمام در هفته دولت

مؤید حسینی صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت، اظهار داشت: در طول این هفته برنامه‌های مختلفی در قالب افتتاح پروژه‌های متعدد در آذربایجان غربی هم‌گام با دیگر نقاط کشور اتفاق افتاد که اما و اگرهایی را نیز به دنبال داشت.

وی با اشاره بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای انقلاب و نظام، تصریح کرد: در این میان با افتتاح پروژه‌های مختلف، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به سبب اقدامات خالصانه‌ای که راه خدمت به مردم و نظام داشتند سعی می‌شود بر لزوم ادامه راه آنان در عمران و آبادسازی ایران اسلامی تأکید شود.

حسینی صدر ضمن انتقاد از افتتاح برخی پروژه‌های ناقص در این هفته گفت: بزرگ‌ترین یادگار ما از شهدای دولت، صداقت در گفتار و اخلاص در اعمال آنان باید باشد.

وی افزود: هر گونه اقدام نادرست می‌تواند مردم را نسبت به دولت‌مردان دلسرد کرده و آنان را نسبت به نظام بدبین کند.

وی خاطرنشان کرد: البته این امر به عنوان مشکل اصلی و دغدغه اساسی در زمان تغییر دولت‌ها بوده است که به دنبال تأکید عده‌ای از افراد، برخی از پروژه‌ها قبل از اتمام کامل و یا رفع نواقص آن‌ها به افتتاح گذاشته می‌شوند.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در این راستا به افتتاح جایگاه سوخت‌گیری هواپیمائی خوی، در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: این پروژه در آن زمان از پروژه‌های نیمه‌تمام و غیرقابل افتتاح بود، به‌طوری که اکنون پس از گذشت چهار سال از افتتاح آن، هنوز این جایگاه عملاً قابل استفاده و بهره‌برداری نیست.

حسینی صدر اتمام سد کلوانچی خوی، 18 ماه پس از افتتاح رسمی آن را از دیگر پروژه‌های ناقص افتتاح شده در گذشته نام برد و گفت: البته بر این اساس با پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، تلاش کردیم تا در هفته دولت سال جاری پروژه نیمه‌تمامی در خوی افتتاح نشود؛ هر چند که هنوز هم در برخی نقاط دیگر،همچنان خبر از افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول