اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازرسی ویژه از مشکلات مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد با تیم ضربتی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی ویژه مسکن مهر در این استان برای رفع مشکلات خبر داد.

بازرسی ویژه از مشکلات مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد با تیم ضربتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که همه مشکلاتی که در مسکن مهر وجود دارد جزئی و قابل رفع است، اظهار کرد: چند واحد مسکن مهر در استان را مورد بررسی قرار دادم و مشکلات آن‌ها را از نزدیک پیگیری کردم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مشکلات به حدی نیست که نتوان آن‌ها را برطرف کرد بلکه بسیار جزئی هستند که با کمترین هزینه و در کمترین زمان می‌توان آن‌ها را برطرف کرد.

صابری با بیان این‌که بد سلیقگی بعضاً مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: در جایی سنگ تزئینی متری 40 هزار تومان را با سیمان پوشانده‌اند و برخی از درب‌ها به این دلیل باز و بسته نمی‌شوند که آثار سیمان و گچ در کف ساختمان و روی درب‌ها باقی مانده و مانع از این کار می‌شوند.

وی ادامه داد: خاموش و روشن نشدن کلید و پریزها دیگر از جمله موارد بی‌سلیقگی در ساخت مسکن مهر است که نشان می‌دهد کار از روی عجله و بی‌حوصلگی انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد البته برخی از این مشکلات را کلی دانست و گفت: برای نمونه وقتی دیوارهای آشپزخانه و سقف چکه می‌کند مشکلی کلی است که باید هر چه زودتر برطرف شود.

صابری از نشست شورای مسکن و تصمیمات آن گفت و افزود: در این نشست یک تصمیم عملیاتی اتخاذ شد مبنی بر این که تیم بازرسی ضربتی برای رفع این مشکلات شکل می‌گیرد.

این مسئول با برشمردن اعضای این تیم ویژه بازرسی از واحدهای مسکن مهر استان تصریح کرد: این تیم شامل دفتر فنی استانداری، مأمورانی از اداره‌کل راه و شهرسازی و راه و شهرسازی شهرستان‌ها و همچنین مأمورانی از دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز و تلفن و همچنین شهرداری‌ها خواهد بود.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد مسکن مهر را افتخاری بزرگ در راه خدمت به مردم دانست و گفت: نباید به گونه‌ای سرنوشت مسکن مهر بد و ناخوشایند ختم شود بلکه همه وظیفه داریم با رفع برخی نواقص جزئی اطمینان خاطر و اعتماد مردم را به این کار بزرگ جلب کنیم.

انتهای پیام/2571‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول