اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

فراهم شدن اشتغال پایدار با افزایش واحدهای تولیدی

فرماندار خوسف گفت: با افزایش واحدهای تولیدی زمینه اشتغال پایدار برای جوانان جامعه فراهم می‎شود.

فراهم شدن اشتغال پایدار با افزایش واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، مهدی فرجامی‌فرد در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان اظهار داشت: اشتغال از مباحث مهم و کلیدی هر جامعه و مهم‎ترین دغدغه دولت‌ها است.

وی با بیان این‌که فقر و بیکاری ریشه بسیاری از معضل‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، عنوان کرد: باید با این موضوع به صورت جدی و کارشناسی شده برخورد شود.

فرماندار خوسف با اشاره به این‌که دولت تدبیر و امید با شعار ایجاد اشتغال آغاز به کار کرده است، متذکر شد: در حال حاضر مدیران باید بر روی بحث اشتغال متمرکز شده و وقت بیشتری را در این مبحث صرف کنند.

فرجامی‌فرد ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تولید و اشتغال پایه‌های قوی در شهرستان پیدا کرده و با افزایش واحدهای تولیدی زمینه اشتغال پایدار را برای جوانان این شهرستان فراهم آوریم.

وی اظهار داشت: برای کمک به حل مشکل اشتغال این شهرستان نیاز به جذب اعتبارات و تقویت منابع بانکی توسط بانک‌های خراسان جنوبی است.

فرماندار خوسف یادآور شد: همچنین برای برخورداری شهرستان از یک آمار منسجم در بحث اشتغال لازم است تمامی دستگاه‌ها اطلاعات خود را در اختیار مسئول نمایندگی اداره کار و رفاه اجتماعی خوسف قرار دهند.

عبدالرحیم لطفی مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف با اشاره به پرداخت مبلغ یک‌میلیارد و 480 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی شهرستان در سال گذشته برای امر اشتغال اظهار داشت: اگر در بحث اشتغال تمام شهرستان قوی عمل کنند خود به خود آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/69008/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول