اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

کاهش بیکاری با امکانات و پرداخت تسهیلات بانک‌ها

استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، می‌توانند کمک‌های شایانی به کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه داشته باشند.

کاهش بیکاری با امکانات و پرداخت تسهیلات بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد عصر امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اظهار داشت: بانک‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، می‌توانند کمک‌های شایانی به کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه داشته باشند.

دمیاد تاکید کرد: پرداخت به‌موقع تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی و طرح‌های خوداشتغالی، گام مؤثری در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی جوانان است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید تلاش کنند تا بیکاری کاهش پیدا کند و از میزان جوانان بیکار کاسته شود.

به گفته دمیاد، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه موظف هستند با تدوین برنامه‌های کارشناسی و دقیق، زمینه کاهش نرخ بیکاری را فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خصوصی ‌شدن نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشورها دارد، بنابراین باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

دمیاد از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه خواست تا علاوه بر پشتیبانی از کانون تازه تاسیس کارآفرینان، کارآفرینان را به این مرکز معرفی کنند.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول